Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από ranger";p="
Δεν θα συμφωνήσωμε την άποψή σου φίλε Ηρακλή. Το προηγούμενο Avensis δεν μπόρεσε να καλύψει το κενό του Carina Ε. Αυτό φάνηκε και από την εμπορική επιτυχία του μοντέλου, αλλα και από το όνομα που αυτό κατάφερε ή μάλλον δεν κατάφερε να δημιουργήσει...
Το Carina E, τουλαχιστον τα πρώτα είχε 115 ολοζόντανα άλογα! Του πατέρα μου έχει 200.000 χιλιόμετρα και δεν έχει κάνει κίχ!!! Και εννοείται οτι ο πατέρας μου δεν το προσέχει, ούτε το περιποιήτε. Αντιθέτος το Avensis βγήκε πιο αδύναμο και κάπως πιο ζημιάρικο (όσο ζημιαρικό μπορει να βγεί ενα TOYOTA). Επίσης και η εξωτερική του εμφάνηση δεν έπειθε για στοιβαρό αυτοκίνητο που θα μπορούσε να κοιτάξει στα ίσα τον ανταγωνισμο (Α4, Passatt, Modeo κτλ κτλ)...
Το καινούργιο Avensis πστεύω οτι ήρθε για να διορθώσει τα πράγματα... Πολύ δυνατος κινητηρας, πολλά εξτρά, και αρκετα δελεαστική τιμη το κάνουν πολύ επικαιρο!!! Στα λεφτα που αγοράζεις Α4 1,6 παίρνεις full extra το Avensis 1,8 με 138 άλογα!!! Τι άλλο μα ζητήσει κανείς με 25.000  ;;;
|
Μαλλον εχεις μπερδεψει τα πραγματα.Το Avensis ειχε πολυ περισσοτερες πωλησεις απο την carina e.To πατωμα ειναι ακριβως το ιδιο,αλλα πιο βελτιωμενο(ακαμψια,αεροδυναμικη),εμεινε τα ιδια χρονια στην παραγωγη(97-03) carina(92-97) και δεν ειχε κανενα ανταγωνισμο απο passat,mondeo,A4.Οταν λες mondeo πιο mondeo εννοεις,μηπως το τελευταιο μοντελο,γιατι το 98 υπηρχε η μ@λ@κι@ με 4 ροδες και 90ps.Tα αλογα του Αvensis(4Α-FE) ειναι 115,ασχετα αν η ΤΟΥΟΤΑ δηλωνη 110(κυριως για αγορες με φορολογια βαση ιππων),απλως το μοτερ ειναι πιο γραμικο και πιο πολιτισμενο και τραβαει παντου το ιδιο, χωρις ξεσπασματα και υστερα τα Avensis κρυβει καλυτερα τα χιλιομετρα απο την carina.Emena exei 140.000 χωρις κανενα προβλημα και το πινω το αιμα.Το μονο προβλημα( και αυτο οχι ολα τα μοντελα αλλα καποιες παρτιδες)ηταν με τους προστινους δισκους που στραβωναν ευκολα,αλλα αυτο παρουσιαστικε και σε αλλα μοντελα τις ΤΟΥΟΤΑ εξ Αγγλιας.Εχω και το 2 αυτοκινητα στην οικογενεια και ξερω.