Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #678  
Παλιά 22-11-05, 12:13
hatzidi2 Offline:
 
Εγγραφή: 08-06-2005
Μοντέλο: COROLLA TS 2003
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ-ΣΑΡΩΝΙΔΑ
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 724
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 4 φορές σε 4 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
hatzidi2 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
θα μιλήσω για δικία μου εμπειρία με wrx με τα 225 άλογα, βάζοντας και νούμερα για να βγάλουμε μια άκρη.
το wrx 225 άλογα-30,6 κίλα ροπή-232 τελική-1410 βάρος- 6.3 κιλά/ίππο- 0,33 συν.
το ts 192 άλογα-18,5 κίλα ροπή-225 τελική 1210 βάρος- 6.3 κιλά/ίππο- ?
σε ευθεία κατάφερα και βρέθηκα από πίσω του, και μπορούσα να τον ακολουθήσω, εξάλου τα νούμερα που αναφέρω νομίζω το επιτρέπουν.
τα πανηγύρι αρχίζει όμως για τους τυχέρους που έχουν wrx στην πρώτη στροφή της εθνικής, που έχουν δυνατότητα να μπουν και με τα 230 που έχουν εκείνη την στιγμή, ενώ με την TS στην ίδια στροφή για να μπεις πάντα με ασφάλεια έπεσα στα 180 χιλιόμετρα.
τα συμπεράσματα δικά σας, το εργαλείο είναι υπέροχο στις στροφές, και τα 225 άλογα βγαίνουν σε οποιοδήποτε δρόμο με τον καλύτερο τρόπο.
τώρα εαν ένας 20V μπορεί να κάνει μια ελαφρία κορότσα και με καλύτερο αεροδυναμικό συντελεστή να πάει με 230 χιλίομετρα, ναι μπορείς να βρεθείς από πίσω του, σε κάποιες ευθείες αλλά μέχρι εκεί.