Re: kALORIFER
Σαββα εισαι αρκετα διοφωτιστικος! Μαλλον πρεπει να το βρω καποιον ψαγμενο ηλεκτονικο ή ηλεκτρολογο. Οσο αναφορα την αυτοκολλητη αντισταση. Τις θυμαμαι σε καποια αμαξια τα οποια δεν ειχαν απο το εργοστασιο οπως κατι σκαραβαιοι του 1960. Πρεπει να ψαξω αν υπαρχουν ακομη στο εμποριο. Αλλα θα προτιμουσα να φτιαξω τη δικη του.
Βλεπεις ακομη και οταν ανοιγω το διακοπτη αναβει το λαμπακι κανονικα και καποια περιδο δουλευε πισω μονο μια γραμμη της αντιστασης. Αλλα πλεον δεν δουλευει καμια. Αρα μαλλον πρεπει να φερνει ρευμα αλλα η αντισταση δεν λειτουργει. Πρεπει να το λυσω αυτο το ζητημα γιατι πολλες φορες δεν βλεπω τιποτα.
η ιδεα σου ισως ειναι καλυτερη γιατι εχω ακουσει πως με την αλλαγη του παρμπριζ
1) ισως βρουνε σκοθριες και σαπιλες και θα πρπει το αμαξι να παει και σε φανοποιο
2) μπορει το κανουργιο να μπαζει νεαρ και να εχεις νεα τρεχατα μεχρι να το τακτοποιησεις
και απο χρονο οταν ειμαι Ελλαδα εχω πολυ λιγο!
__________________
ΚΑΝΤΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ: ΠΛΥΘΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΜΙΑ ΦΙΛΗ!!
Η ΖΩΗ ΧΩΡΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΤΡΕΙΣ ΦΑΣΕΙΣ: ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ,
ΠΕΡΙΣΥΛΛΟΓΗ, ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ.
KE-30 Classic
|