Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #10  
Παλιά 17-11-05, 15:09
Το avatar του χρήστη billlllll
billlllll Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 04-12-2003
Μοντέλο: Corolla E12 Sol 1.4 '02
Περιοχή: Ιωάννινα
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 2.036
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 470
billlllll έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παίδες η 'εγγύηση' δεν είναι κάτι που σου 'χαρίζει' η ΤΟΥΟΤΑ. Η εγγύηση ισχύει αν κάποιο ανταλλακτικό κτλ είναι ελλατωματικό.
Εδώ δε λέμε τι συμφέρει τις αντιπροσωπείες.... προφανώς και δεν τους συμφέρει η συγκεκριμένη οδηγία από την Ε.Ε., αλλά αυτή βγήκε για να προστατέψει τους καταναλωτές και όχι τις αντιπροσωπείες. Με λίγα λόγια σου λέει. Φίλε μου αν εσύ βάζεις γνήσια ανταλλακτικά ΤΟΥΟΤΑ και σου σφραγίσει συνεργείο το βιβλιαράκι, η εγγύηση ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ για τυχόν αστοχίες κτλ... Ήταν κάτι που έπρεπει να γίνει από καιρό και σιγά σιγά, μετά τα πρώτα τραβήγματα σε δικαστήρια των αντιπροσωπιών που θα βγάλουν εκτός εγγύησης για αυτόν το λόγο κτλ πιστεύω θα καθιερωθεί.
Επίσης αυτό που γράφει ο kosmas φαίνεται λογικό για τα 3 χρόνια υπερεγγύησης. Αυτά είναι όντως δώρο από την Τoyota Ελλας και όχι από το εργοστάσιο, οπότε τότε μάλλον μπορεί να μπει ο όρος συντήρηση μόνο στο δικό μου δίκτυο....
Απάντηση με παράθεση