Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από mechanicaf";p="
Και λεω σχεδον γιατι μιλαω για ενα μοτερ που περναει ρυπους,θορυβο και αξιοπιστια πολλων χλμ
|
Αυτο ειναι το προβλημα,οτι επειδη εχει ιαπωνικες προδιαγραφες δεν περασε ποτε τα ευρωπαικα επιπεδα ρυπων και γι'αυτο δεν ηρθε επισημα στην ευρωπη.Η διαφορα στον κινητηρα,(μιλαω για κορμο-κεφαλη)ειναι το πολυ 20 ιππους.Δηλαδη εχεις ενα μαμα Avensis και σου βγαζει 118 ιππους.Βγαζεις τον 4A-FE και κουμπωνεις τον 4A-GE(με τον δικο του εγκεφαλο)πανω στα ιδια παρελκομενα (εξατμιση,εισαγωση και ιδια βενζινη) με τιποτα δεν θα σου βγαλει πανω απο 138 ιππους(και πολλα ειπα).Τωρα,αν αρχησεις με χταποδια,καταλυτες,55cm διαμετρο, εισαγωγες, ε αυτα τα κανεις και στον FE και λεω εγω τωρα αν εχεις 13αρα corolla ενταξει βαζεις τον GE,αν εισαι στην δικαι μου θεση και εχεις εναν FE κελαϊδαει και ειναι σε αριστη κατασταση,σου παει καρδια να τον πεταξεις και να φερεις ενα χρεπι απο ιαπωνια που να ξερναει λαδια απο ολες τις μεριες,να εχει ολο προβληματα,για να παρεις 15-20 αλογα και πας μετα για δυναμομετρηση και τρως και εκει μια ψυχρολουσια και κλαις τα χαμενα λεφτουδακια σου,το σφαξιμο του αυτοκινητου σου και την ολη ταλαιπωρια.