Θα σου απαντησω επιστημονικα κοθοτι μηχανολογος σπουδαζω και εχω καταλαβει καποια πραγματακια σχετικα με το αυτοκινητο και πιο συγκεκριμενα με το μοτερ.
Στον κινητηρα μετα απο καποια χιλιομετρα επερχεται μια φυσιολογικη φθορα ιδιως στους κυλινδρους ,στα εμβολα και στα ελατηρια των εμβολων. Στους κυλινδρους δημιουργειται ενα οβαλ με αποτελεσμα ο κινητηρας να χανει λιγο απο την συμπιεση του διοτι τα ελατηρια της συμπιεσης δεν εφαρμοζουν τελεια στους κυλινδρους. Οποτε καταληγουμε στην λυση του ρεκτιφιε οπου θα περαστουν καινουργιοι κυλινδροι εμβολα και ελατηρια. Πιστευω με ενα ρεκτιφιε και ενα καλο καθαρισμο στο καρμπυρατερ να κανεις δουλεια. Αλλη λυση ειναι καινουργιος κινητηρας αλλα αυτο θελει τρελο ψαξιμο και πολλη υπομονη. Εγω ειμαι υπερ του ρεκτιφιε διοτι το ιδιο προβλημα ειχα και εγω μονο που το δικο μου δεν ειχε καρπυρατερ και με το ρεκτιφιε ειδα οτι το αυτοκινητο εστρωσε πολυ. Ελπιζω να σε βοηθησα οτι ηξερα στα ειπα τωρα εσυ θα αποφασισεις.
__________________
|