Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #203  
Παλιά 11-11-05, 18:28
mechanicaf Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 29-05-2004
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 452
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 303
mechanicaf είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Οχι συμφωνω απολυτα μαζι σου φιλε Toyotamania οσον αφορα για τα γιαπωνεζικα μοτερ.Απλως σου ειπα για το rally για το μονο λογο οτι εχει πηξει ο κοσμος και εχουν γινει απειρες βελτιωσεις ωσπου τελικα να βγουν αυτα τα αλογα.Τωρα για τα δικα μας οσον αφορα aftermarket προιοντα ξερεις οτι παιζει πικρα μεγαλη.Ποιος θα αναλαβει να βελτιωσει το 4AFE με ενα σωρο χρηματα(εκκεντροφορους,φλαντζες,εισαγωγες,χταποδια ,προγραμμα) οταν τη λυση στην εχει δωσει η ιδια η ΤOYOTA με το 20V μοτερ.
Και σκεψου οτι δεν μιλαμε για 2 διαφορετικα μοτερ αλλα ακριβως τα ιδια(τα πραγματα που φορας,φοραω) με τη διαφορα οτι το 20V ειναι ενα μοτερ 4Α σχεδον στη μεγιστη εξελιξη του.Και λεω σχεδον γιατι μιλαω για ενα μοτερ που περναει ρυπους,θορυβο και αξιοπιστια πολλων χλμ στο δρομο και οχι για αγωνες.
Υ.Γ Επειδη ειμαστε παλι off topic αν θελετε το μεταφερετε αλου και συνεχιζουμε εκει να μιλαμε και για το πως βγαινει η τελικη ταχυτητα και κατα ποσο μας ενδιαφερει.
Απάντηση με παράθεση