Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Re: Παρουσίαση TS - kombresor by Drive (0-100-0)
  #11  
Παλιά 30-10-05, 14:03
hatzidi2 Offline:
 
Εγγραφή: 08-06-2005
Μοντέλο: COROLLA TS 2003
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ-ΣΑΡΩΝΙΔΑ
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 724
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 4 φορές σε 4 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
hatzidi2 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Παρουσίαση TS - kombresor by Drive (0-100-0)

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από toyota mania";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Οι διαφορες ειναι τεραστιες κυριως σε ροπη,αλλα και ο τροπος αποδοσης αυτης.Η TS εχει 18,3 στις 6.800, ενω η Compressor 23,4 στις 3.600.Στις 3.600 η TS εχει λιγοτερο απο 13.Αρα μιλαμε για μια διαφορα τις ταξης των 10 κιλων,καταλαβαινετε τη εχει να γινει αν πανε κοντρα απο ρολαριστες δευτερες,το χαος,θα μετραει καροτσες η TS(απο την στιγμη που δεν αναφερουν διαφορες στις σχεσεις).Η ιπποδυναμη(περιεργο)στην Compressor αποδιδετε (225) στις 8.000, 200σ.α.λ πανω απο την TS 192 στις 7.800.Το μοτερ δεν εχει χασει καθολου απο την ευστροφια του + το οτι εχει εξαφανισθει το σκαλοπατι στις 6200 και το μοτερ ειναι γραμικοτατο σαν τραινο.

διαβάζοντας τα παραπάνω έχω μια απορία. Στην compressor πότε μπαίνει σε λειτουργία VVTLI, προφανώς αρκετά νωρίτερα από τις 6200 που μπαίνει σε λειτουργία στην TS.
το πότε μπαίνει σε λειτουγία αυτό το VVTLI το κανονίζει ο εγκέφαλος? ή κάτι άλλο.
δηλαδή εάν είχα και εγώ μόνο τον εγκέφαλο της compressor, θα έμπαινε και σε μας νωρίτερα?

επίσης μια φορά που άνοιξα το αυτοκίνητο κρύο το VVTLI δεν λειτουργησε καθόλου και εάν θυμάμαι καλά πήγε μόνο μέχρι της 7000 στροφές
(τί έκοψε την λειτουργία του ο εγκέφαλος?)

και θέλω να καταλήξω έαν με κάποιο παράλληλο εγκέφαλο στην TS, μπορεί το σκαλοπάτι της ροπής να κάτεβει καμμία 1500 στροφές νωρίτερα.
Απάντηση με παράθεση