Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Re: Φιλτρο-εξατμιση
  #5  
Παλιά 26-10-05, 18:03
Το avatar του χρήστη ranger
ranger Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 27-03-2005
Μοντέλο: E-12 Tsport facelift
Περιοχή: 'Ιλιον
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 4.110
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 665
ranger θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος ranger θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Re: Φιλτρο-εξατμιση

η διαφορά της φιλτροχωάνης έναντι του ελεύθερου φίλτρου δεν ειναι ενα θεωρητικό μεγεθος που φαίνεται μόνο στα χαρτία και στο δυναμόμετρο. Είναι είναι πραγματικότητα η οποία όμως για να φανεί προηποθέτει σωστή τοποθέτηση της φιλτροχωάνης, αλλά και χρήση της κατάλληλης φιλτροχωάνης στο εκάστοτε μοτέρ. Τι θέλω να πώ με αυτά... Σε οποιοδήποτε μοτέρ αν εγκαταστήσεις σωστά μια φιλτροχωάνη και μετά βάλεις ενα ελευθερο φίλτρο, με τη φιλτροχωάνη θα δείς καλύτερα αποτελέσματα χωρις να χρειαστείς επαναπρογραμματισμό και άλλα τέτοια. Τον παραπαπάνω αέρα θα τον καταλάβει ο εγκέφαλος και αντιστοίχως θα δώσει καύσιμο. Αν όμως η φιλτροχωάνη τοποθετηθεί λάθος, τότε το μοτερ μπορεί να κρεμάει στα ψηλά και να μην παιρνει τον απαιτούμενο αερα. Εγώ εχω δοκιμάσει σε μοτερ να τοποθετήσω την φιλτροχωάνη:
1. ακριβώς πριν την πεταλούδα του γκαζιού
2. με μακρύ σωλήνα μπροστάσ στην μετώπη
3. με κοντό σωλήνα περίπου εκει που ήταν το φιλτροκούτι
και διαπίστωσα τρείς διαφορετικές συμπεριφορές!!!!
Αν όμως η φιλτροχωάνη επιλεγει κατάλληλα και τοποθετηθει σωστά είναι καλύτερη από το ελεύθερο φίλτρο. Βρείτε μου ένα τσίτα βελτιωμένο αυτοκίνητο που να έχει ακόμα το φιλτροκούτο..... δεν νομίζω!!!
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Ειδικών Επιχειρήσεων


Κάντε τους δρόμους πιο ασφαλείς, είναι ευθύνη όλων μας...
Απάντηση με παράθεση