Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #14  
Παλιά 21-10-05, 16:07
popol@ros Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 21-10-2005
Μηνύματα: 109
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 251
popol@ros είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
προσωπικα θα πηγαινα σε kayaba μαυρα και σε κατι αντιστοιχο σε ελατηριο για να το κανω λιιιιιγο πιο σφιχτο το αμαξι........ σε καμια περιπτωση ομως χαμηλωμα πανω απο το 1 αντε το πολυ 2 ποντους...... ειναι εγκληματικο........ εχεις γονατα mcferson σε ολες τις γωνιες οπου τα καημερα για να δουλεψουν θελουν διαδρομη..........
επισης , κοιτα το τιμονι σου, λογικα μετα απο τοσα χιλιομετρα η κρεμαγιερα εχει παραδωσει το πνευμα της και πρεπει να θελει αλλαγη.......(κλασικο προβλημα καρινα)
η λυση της θολομπαρας μαλλον κρινεται καλη μιας και δεν εχει και ΤΗΝ ακαμψια το αυτοκινητο........
επισης νιωθω οτι οι 14αρες ζαντες πρεπει να φυγουν και να ερθουν 15αρες με λαστιχο 195/50 (νομιζω αυτη ειναι η αντοιστιχη διασταση)
τελος για το λογο οτι η αναρτηση ειναι οπως ειπαμε γονατα θα ψαχνομουνα λιγο με το θεμα της γεωμετριας και ισως να μειωνα λιγο το καμπερ.........
παντως μην πατε σε εξιζητημενες λυσεις...... δεν αξιζει......
Απάντηση με παράθεση