γιαννη ψαξε βρες και αν ειναι να τα παρουμε. υπολογιχω 260 ευρω στον καθεναν μας. λοιπον ακουτε ολοι οι αλλοι. τους εμπρος brembo που εβαλα αμφιβαλω αν ειναι τρυπητοι χαρακτοι απο το εργοστασιο . ενα απο τα δυο γινεται εδω ελλαδα. ειναι ζυγοσταθμισμενες ομως. στα πισω φρενα μου εβαλα το χερακι μου εγω. τα τρυπησα και μετα χαραξα. αμεσως μετα ειδα μια αισθητη διαφορα και στο φρεναρισμα και στο χειροφρενο. αν τα ακουσεις κανουν σαν να φρεναρει μοτοσυκλετα κανουν ζζζζζζζζζζζζζζ χαχα. απο κει και περα ειτε τα τρυπησεις ειτα τα χαραξεις ειναι σχεδον το ιδιο πραγμα. η χαρακια γινεται αναλογα με τη φορα του τροχου. υπολογιζεται δε περιπου στις 30 μοιρες τοξο. ετσι λογω της φυγοκεντρου δυναμης επιτυνχανουμε καλυτερη αποβολη του νερου. αυτο ισχυει σε χαρτια και μελετες. στην πραξη δεν μπορει να το αποδειξει κανενας ειδικα εδω στην ελλαδα. οι τρυπες βοηθανε σε περιπτωση ζεσταμα-παγωμα αποτομο μηπως και γλυτωσει ο δισκος το αμεσο στραβωμα.και φυσικα αποβαλει πετρες σκονη κτλ. εξαρταται παντα και απο την ποιοτητα του μαντεμιου που ειναι κατασκευασμενος ο δισκος για να στραβωνει ευκολα η οχι. ολα αυτα γινονται σε μηχανημα (διαιρετη) και δεν γινεται να κανει λαθος να βγει δηλ μια χαρακια παραπανω η οχι. ετσι τα εκανα και εγω μονος μου. το χουμε ξαναπει αλωστε και εχω ανεβασει και φωτο απο τη δουλεια που τους εκανα. εμενα μ αρεσουν παντως.
