Re: Δισκόπλακες
Αν μου επιτρέπετε, σχετικά με τη χάραξη των δίσκων:
Οι τρύπες βοηθούν στην ψύξη της δισκόπλακας, και στον ευκολότερο καθαρισμό της από υπολείματα αν είναι αεριζόμενη. Μέχρι εδώ καλά.
Η χάραξη είναι λιγάκι δίκοπο μαχαίρι. Δίνει πολύ καλύτερο πρώτο φρενάρισμα (το πρώτο πάτημα του πεντάλ), αλλά σε παρατεταμένα και πιο ελαφριά φρεναρίσματα ζεσταίνεται περισσότερο, και ουσιαστικά, δίνει μικρότερη επιφάνεια επαφής μεταξύ του δίσκου και του τακακιού (λόγω του μετάλλου που λείπει από τη χάραξη, αλλά και τις τρύπες).
Είναι πιο αποτελεσματικές σε μια πίστα που θέλουμε καλό και άμεσο βίαιο φρενάρισμα, αλλά σε μια κατάβαση π.χ. που πατάμε περισσότερη ώρα και πιο μαλακά το πεντάλ, δεν είναι ό,τι καλύτερο.
Βέβαια, ας μην ξεχνάμε και το θέμα της "μούρης" (τςςς, κοίτα, φοράει "χαρακτά"!!!), αλλά η πραγματική βελτίωση είναι αυτή που ανάλογα με τον τρόπο που οδηγούμε, και στις συνθήκες που το κάνουμε, λειτουργεί καλύτερα.
|