Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από MARMEL";p="
φυσικα και ειμαι σιγουρος. μοιαζω για τυροκομος? το αυτοκινητο εχει δυναμωσει και 255 χιλιοστα διαμετρος ειναι λιγη για το φρεναρουν. η δαγκανα φταιει διοτι ειναι μονοπιστονη και υποχρεωτικα στα πολλα φορτια λυγιζει το τακακι με αποτελεσμα παρα πολλα κρακ(ρωγμες) στην μεση του τακακιου. εκει που το παταει το εμβολο της δαγκανς. αν ηταν διπιστονες θα το πατουσε ομοιομορφα. και μιλαω για ταχττητες 160-170 και ανω. και δεν βοηθανε καθολου τα πισω δισκοφρενα σε αντιθεση με τα ταμπουρα που το σταματουσαν καλυτερα. αν δεν με πιστευεις ελα να σε κανω μια βολτα να παμε 200 να φρεναρω και αμα ξαναμπεις σε αμαξι να μου τρυπησεις τη μυτη
|
Ενταξει ρε marmel δεν το ειπα για να παρεξηγηθεις,απλα ανεφερα κατι που ηξερα.
Οσο για τα πισω και τα ταμπουρια δεν το καταλαβαινω ουτε εγω.
Δεν ειμαι και γνωστης βεβαια