Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #18  
Παλιά 05-10-05, 22:49
Το avatar του χρήστη toyota mania
toyota mania Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 02-01-2005
Μοντέλο: Avensis
Περιοχή: καρδίτσα
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 520
toyota mania είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Markos";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Η ισχυς ειναι αναλογη της ροπης και των στροφων,δηλαδη μεγαλη ροπη στις 5000 στροφες=μεγαλη ισχυς.Μικρη ροπη στις 5000 =μικρη ισχυς.Αυτο που μας ενδιαφερει σε εναν κινητηρα ειναι να αποδιδει σε ολο το φασμα στροφων μεγαλη ισχυ και αφου η ισχυς ειναι αναλογη με την ροπη,θελουμε οσο το δυνατο μεγαλυτερη ροπη σε ολο το φασμα στροφων.Ελπιζω να μην σε μπερδεψα...
Η εγω δεν καταλαβαινω η εσεις δεν τα εξηγητε σωστα.Εγω μιλαω για την μεγιστη ροπη που αποδιδει ενα μοτερ εχει σχεσει με την μεγιστη ιπποδυναμη.Αν εννοειτε αυτο ειναι ΛΑΘΟΣ.Εχω πολλα παραδειγματα και εγω ξαναλεω οτι η μεγιστη ροπη δεν εχει καμια σχεσει με την μεγιστη ιπποδυναμη.Πχ OPEL VECTRA 1.6 15,3 κιλα ροπη 100ps,HONDA CIVIC VTI 15,3 κιλα ροπη 160ps με τη διαφορα οτι αποδιδονται πιο ψηλα και τα δυο.YAMAHA R1 1000 172ps 10.9κιλα ροπη.Αμερικανικοι κινητηρες με ροπη στο θεο, 40 κιλα και ανω και 200ps.Σε ποιες στροφες θα αποδοθουν ροπη και ιπποδυναμη εχει να κανει με την γεωμετρια του κινητηρα (διαμετροxδιαδρομη) με την προπορεια της αναφλεξεις και το βυθισμα και μοιρες των εκκεντροφορων κ.α.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
Απάντηση με παράθεση