Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #5  
Παλιά 04-10-05, 16:09
osfp10 Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 03-02-2005
Περιοχή: Patra
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 171
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 266
osfp10 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
dinos δίκιο έχεις για το μοτερ αλλά ακομα δεν έχει έρθει ο καιρος του,ομως λογικα οταν θα δώσεις περισσοτερο αέρα θα πρέπει να ρίξεις και περισσότερη βενζίνη και μετα να ελεύθερωσεις καλύτερα για να δεις διαφορά,πως αλλιώς να ρίξεις περισοτερη βενζινη εκτός απο μπεκ και εγκεφαλο, αρα μένει ο ρυθμιστης!Διορθωστεμε αν κάνω λάθος!
george4agelu ευχαριστω για την απάντηση,μπορείς να μου πεις τιμη για τους κεντροφόρους τα μπουζοκαλώδια και το βαρελάκι,η φλάντζα πόσο σου στοίχησε???όταν αλλάζεις φλάτζα μετά δεν θέλει στρώσιμο για κάποια χιλιόμετρα????κεντροφόρους από πιο paseo??το 1500 με τα 110 άλογα???ποιό?αν μου απάντουσες στις ερωτήσεις θα με βοηθουσες πολύ!!!

spyros_45 δίκιο έχεις αλλα έλεγα να αφήσω τον καταλύτη για αργότερα!ξέρεις πόσο περίπου θα μου στοιχισει ένας πιο ελέυθερος κατάλυτης??
__________________
Corollaclub Patras! Άντε να μαζευόμαστε...!!!!!!!!!
Απάντηση με παράθεση