Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #93  
Παλιά 16-09-05, 23:09
syele Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 15-11-2003
Μοντέλο: 2005 Corolla TS
Περιοχή: Λαγονήσι
Μηνύματα: 184
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 282
syele είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Λοιπόν, επιτέλους έβαλα την Superstreet στην Corolla μου!
Η αγορά έγινε από τον Τζούρδα στον Κολωνό και το συνολικό πακέτο ανάρτηση - τοποθέτηση κόστισε 1300 Ευρώ. Not Bad.

Οι πρώτες εντυπώσεις μου χωρίς να έχω καταφέρει ακόμα να το "στρίψω" λόγω κίνησης και βροχής είναι τα ακόλουθα

1) Η ανάρτηση έχει εντυπωσιακή ποιότητα κατασκευής. Ελπίζω αυτό να οδηγήσει σε αξιοπιστία και καλό performance

2) Το αυτοκίνητο έγινε ελαφρώς πιο σφιχτό και ακολουθεί πιο άμεσα τις ανωμαλίες του δρόμου. Η προτεινόμενη αρχική ρύθμιση η οποία και θα παραμείνει μέχρι να δουλέψει, είναι 12 κλικ από τη πιο σφιχτή θέση (κλίμακα 0-16) άρα είναι αρκετά μαλακή. Οι εγκάρσιες ανωμαλίες (ακόμα και οι απότομες) δεν αποτελούν κανένα πρόβλημα και το αυτοκίνητο δεν κοπανάει

3) Το τιμόνι έχει γίνει πιο βαρύ και έχει αποκτήσει σαφώς καλύτερη αίσθηση. Αυτό δεν ξέρω αν οφείλεται αποκλειστικά στην ανάρτηση ή και στο γεγονός του χαμηλώματος

4) Οι αρχικές προτεινόμενες ρυθμίσεις της tein είναι για χαμήλωμα 6 πόντων εμπρός και 6,6 πόντων πίσω. Όταν το είδα είπα ότι θα είναι υπερβολικό και ότι μπορεί να οδηγήσει σε επηρρεασμό της γεωμετρίας της ανάρτησης. Ευτυχώς όμως, το χαμήλωμα τελικά δεν είναι τόσο υπερβολικό ούτε σε αίσθηση, ούτε σαν εικόνα, ούτε πραγματικά. Το χαμήλωμα ήταν 3 εκ μπροστά και 3,5 πίσω. Αν σ' αυτά συνυπολογίσουμε το ότι το facelift είναι ήδη 2 εκ χαμηλώτερο τότε το συνολικό χαμήλωμα είναι 5 με 5,5 εκ. Δείχνει να είναι ότι πρέπει και δεν είναι υπερβολικό. Θα δείξει αργότερα

5) Οι κλισεις του αμαξώματος έχουν εμφανώς περιοριστεί. Βέβαια, τελικά συμπεράσματα θα βγουν σε οριακή οδήγηση αργότερα, όπου και θα δοκιμαστούν όλες οι πιθανές ρυθμίσεις.

Έχω όμως να κάνω δύο παράπονα.
Ένα αφορά την ίδια την Tein η οποία σε κανένα σημείο δεν ενημερώνει ότι για να μπει η superstreet στην Corolla απαιτούνται κάποιες μικρές "πατέντες" στους πίσω θόλους. Ευτυχώς που οι πίσω θόλοι είναι με διπλή λαμαρίνα και δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Βέβαια, το ψυχολογικό κομμάτι είναι υπαρκτό και δεν παύει να κάνει το γεγονός απαράδεκτο. Θα λάβουν σχετικό χεστήριο mail

Το δεύτερο αφορά την τοποθέτηση αφού ο άνθρωπος που την έβαλε μου απόκρυψε το γεγονός ότι τα πίσω καλάμια βρίσκουν στους θόλους. (Ένα 5λεπτο έλειψα και είχε βάλει καλύματα, δάπεδο). Ευτυχώς, ήρθε ένας φίλος μου για να δει την τοποθέτηση και θέλοντας να του δείξω την πίσω θολόμπαρα αλλά και το λόγο που τελικά δεν μπαίνει το EDFC, τα ξανάνοιξα και μέμεινα έκπληκτος με το θέαμα. Θα έφευγα και στην πρώτη λακούβα θα μου έσπαγε η ανάρτηση. Έγιναν μετά οι κατάλληλες επεμβάσεις με σφυράκι και όλα εντάξει. Απαράδεκτος!!

Δυστυχώς, το EDFC δεν μπαίνει. Πίσω σίγουρα, λόγω πλάγιας τοποθέτησης των θόλων με αποτέλεσμα να μην έχει χώρο να μπει ο ρότορας. Ούτε όμως και μπροστά μπαίνει επειδή αφενός το καλάμι βγαίνει αρκετά ψηλά και γιατί αφετέρου το OEM Uppermount είναι αρκετά μικρό ώστε να χωρέσει το καπάκι του ρότορα.
Η ρύθμιση όμως είναι πανεύκολη. Για μπροστά δεν το συζητάμε. Πίσω θέλει να βγάζεις τις ταπετσαρίες και το δάπεδο αλλά μάλλον κάποιο κόψιμο θα γίνει για εύκολη πρόσβαση.

Περισσότερα ως προς την απόδοση της ανάρτησης σύντομα...
Απάντηση με παράθεση