Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Re: Λάστιχα: Αέρας ή Άζωτο;;;
  #4  
Παλιά 16-09-05, 15:12
Το avatar του χρήστη toyota mania
toyota mania Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 02-01-2005
Μοντέλο: Avensis
Περιοχή: καρδίτσα
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 520
toyota mania είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Λάστιχα: Αέρας ή Άζωτο;;;

H μεγαλυτερη απατη loud .Δεν ζεστενονται καθολου τα λαστιχα ουτε μεχρι την κινα να πας.Σε συνδυασμο με τον χαμηλοτατατο εως εγκληματικο βαθμο προσφυσης των ελληνικων δρομων θα πρεπει να ζεσταινεις τα λαστιχα με κουβερτες πριν ξεκινησεις,ειδικα αν εχεις και λαστιχο που δεν ζεστεινεται γρηγορα.Κοινος για τον δρομο ΜΑΚΡΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑ.Σε συνθηκες πιστας(f1,btcc,k.a)χρησιμοποιειται(απο εκει ξεκινησε κιολας) για δυο λογους.Το μικροτερο ειδικο βαρος σε σχεσει με τον αερα,αρα για την ιδια πιεση εχουμε μικροτερο βαρος ζαντας ελαστικου, αρα μικροτερο μη αναρτωμενο βαρος= καλυτερη λειτουργια τις αναρτησεις και ο αλλος λογως ειναι η μικροτερες μεταβολες θερμοκρασιας του αζωτου σε σχεσει με τον αερα,που σημαινει σταθεροτερη πιεση απο την αρχη ως το τελος του αγωνα.Πχ δεν ξεκινας με 33 και τερματιζεις με 40 psi λογω ανοδου της θερμοκρασιας.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
Απάντηση με παράθεση