Re: Λάστιχα: Αέρας ή Άζωτο;;;
H μεγαλυτερη απατη loud .Δεν ζεστενονται καθολου τα λαστιχα ουτε μεχρι την κινα να πας.Σε συνδυασμο με τον χαμηλοτατατο εως εγκληματικο βαθμο προσφυσης των ελληνικων δρομων θα πρεπει να ζεσταινεις τα λαστιχα με κουβερτες πριν ξεκινησεις,ειδικα αν εχεις και λαστιχο που δεν ζεστεινεται γρηγορα.Κοινος για τον δρομο ΜΑΚΡΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑ.Σε συνθηκες πιστας(f1,btcc,k.a)χρησιμοποιειται(απο εκει ξεκινησε κιολας) για δυο λογους.Το μικροτερο ειδικο βαρος σε σχεσει με τον αερα,αρα για την ιδια πιεση εχουμε μικροτερο βαρος ζαντας ελαστικου, αρα μικροτερο μη αναρτωμενο βαρος= καλυτερη λειτουργια τις αναρτησεις και ο αλλος λογως ειναι η μικροτερες μεταβολες θερμοκρασιας του αζωτου σε σχεσει με τον αερα,που σημαινει σταθεροτερη πιεση απο την αρχη ως το τελος του αγωνα.Πχ δεν ξεκινας με 33 και τερματιζεις με 40 psi λογω ανοδου της θερμοκρασιας.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
|