Re: Επισκευή Τριγμών στο Ε12, 2002!!!!!!!!!!!!
Δυστυχώς στα νέα αυτοκίνητα οι εταιρίες είναι υποχρεωμένες να χρησιμοποιούν σε ένα μεγάλο ποσοστό ανακυκλώσιμα υλικά. Μέσα σε αυτά και τα πλαστικά τα οποία είναι και πιο επιρρεπη στους τριγμούς.
Αντίστοιχοι κανονισμοί προκαλούν το "πνίξιμο" των κινητήρων από τις όλο και πιο αυστρηρές προδιαγραφές ρύπων και τελικά κάνουν σύγχρονα 1600αρια να δείχνουν ψοφίμια!
Πιο συγκεκριμένα πριν την E12 1600 Facelift, είχα ένα Celica GT του '89. Μεχρι περισι δεν ακουγόταν από το ταμπλώ κιχ, ενώ από τα παλιά 1600 κυβικά της καλπάζανε 124 ολοζώντανα άλογα. Παλιές καλές εποχές...
Και το κακό είναι ότι οι παλιοί κάτοχοι TOYOTA δεν έχουμε συνηθίσει σε προβλήματα και θορύβους, από ένα κατα τ'αλλα καταπληκτικό Corolla.
Πολύ θα ήθελα να ξέρω πως διωρθώνεται ο γνωστός θόρυβος που άκουγεται σαν χτύπημα εξάτμισης αφού η αντιπροσωπία δεν μπόρεσε να τον εντοπίσει!
|