Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από leon74";p="
Όλα τα θέματα αυτά αντιμετωπίζονται επί τη βάσει του cost-effectiveness: Ποια θα είναι η αγορά τετοιων συστημάτων στην Ελλάδα? 1000-1500 μονάδες το χρόνο? Ποιο το κόστος ανάπτυξης της υποστήριξης που απαιτείται....? Εάν συμφέρει οικονομικά την εταιρεία θα το κάνει, αν όχι, δε θα το κάνει που να βαράς το κεφάλι σου κάτω (όχι εσύ, ο οποιοσδήποτε). Και η πρωτοπορία ξέρεις έρχεται από τη μεγιστοποίηση του κέρδους και από τίποτα άλλο.
|
συμφωνώ μαζί σου, όλα είναι θέμα κόστους.
Να τα βάλουμε σε μία σειρά όμως.
η ΤΟΥΟΤΑ χρησιμοποιεί πλοηγούς μάρκας aisin.
η AISIN χρησιμοποιεί χάρτες NAVTEQ.
η NAVTEQ διαθέτει χάρτες τουλάχιστον της Αθήνας από ότι γνωρίζω.
επίσης χάρτες της Navteq χρησιμοποιούν OPEL,CITROEN,BMW και άλλες, και διαθέτουν στους πέλατες τους την δυνατότητα.
Τώρα γιατί η ΤΟΥΟΤΑ δεν μπορεί να κάνει το ίδιο.
η opel έχει πουλήσει περισσότερους πλοηγούς στην Eλλάδα?