Παράθεση:
ι σωλήνες είναι καλό που είναι μεταλλικές. Κοιτάχτε όποι βελτιωμένο αυτοκίνητο θέλετε. Όλες οι σωληνώσεις της εισαγωγης από και προς το Intercooler είναι μεταλλικές και ελαστικά κολλάρα στις γωνίες. Το μέταλλο είναι πίο λείο απο το πλαστικό. Βεβαια δεν το εξετάζουμε με το ματι, αλλα σε μοριακό επίπεδο.
|
Εχεις δει κανενα ατμοσφαιρικο αυτοκινητο απο το εργοστασιο να εχει μεταλλικες σωληνωσεις;Αυτες χρησιμοποιουνται κυριως σε turbo εφαρμογες και ειδικα σε μεγαλες πιεσεις γιατι τα κολαρα διαστελονται και ετσι εχουμε πτωση πιεσης.Σε ατμοσφαιρα δεν δουλευουν,γιατι ζεστενονται,αλλα και γιατι δεν ωφελουν σε τιποτα τον κινητηρα.