Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Re: Ελεύθερα Φίλτρα και Χωάνες
  #257  
Παλιά 22-08-05, 19:57
Το avatar του χρήστη ranger
ranger Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 27-03-2005
Μοντέλο: E-12 Tsport facelift
Περιοχή: 'Ιλιον
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 4.110
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 665
ranger θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος ranger θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Re: Ελεύθερα Φίλτρα και Χωάνες

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από toyota mania";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar2003";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από toyota mania";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Θα πρεπει να σου πω οτι:1)Tο μηκος των σωληνων ευννοει την ταχυτητα του αερα,για τις κουρπες συμφωνο.2)Η καλυτερη κατασκευη ειναι πισω απο το φλας(συγκεκριμενα το δικο τραβαει πισω απο το αριστερο, γιαυτο το αριστερο φλας απο κατασκευης δεν εφαπτεται με το φαναρι,για να περναει ο αερας.3) Τραβαω φρεσκο αερα και δροσερο ενω εσυ ζεστο.4)Στα πολλα χ.α.ω λειτουργει σαν RAMAIR, δηλαδη ο αερας μπαινει με πιεση στη εισαγωγη βελτιωνοντας την αποδοση.
Φίλε Toyota mania καλησπέρα,
Ευχαριστώ για την απάντηση και έχω να κάνω τα κάτωθι σχόλια:
1)Δεν παίζει ρόλο μόνο το μήκος της σωλήνας για την ταχύτητα. Είναι και η διάμετρος που σημαίνει μεγαλύτερο όγκο αέρα. 2)Για το πού είναι η καλύτερη θέση δεν μπορω να εκφέρω γνώμη. Παίζουνε πολλά πράγματα ρόλο. 3)Μην νομίζεις ότι τραβάς πιο φρέσκο αέρα απ'οτι αν είχες βάλει φιλτροχωάνη γιατί όσο φρέσκος και αν είναι απ'εξω, όταν περάσει όλο αυτό το γόρδιο δεσμό της σωλήνας και του φιλτροκουτιού (αυξάνονται οι τριβές και συνεπώς και η θερμοκρασία - συμφωνείς στη μηχανή φτάνει ζεστός. 4) Επίσης, θα μπορούσες να μου εξηγήσεις πως μπαίνει με πίεση στα πολλά χ.α.ω; Το στόμιο του φιλτροκουτιού είναι γυρισμένο εντελώς στο πλάι (αριστερά) σα λαιμός πάπιας και δεν κοιτάει καν μπροστά αλλά και πάλι, με όση ταχύτητα και να έρχεται ο αέρας, έτσι όπως κάνει την πρώτη κούρμπα απευθείας μετά το στόμιο, ο αέρας χτυπάει και χάνει όλη την ταχύτητα του.

Thanx
Madvinegar
Πιστεψε με παιζει,δοκιμασε να κουμπωσεις την χοανη πανω στην πεταλουδα και θα δεις,ενω τωρα εχεις καποιο μηκως σωληνα.Οπως σου ειπα για τις κουρπες συμφωνω και ο αμεσως επομενως μου στοχος ειναι καταργηση την αντηηχειων και καλυτερες κουρπες.Εεεε,τωρα με τις τριβες νομιζω οτι εισαι λιγο υπερβολικος,ο πλαστικος σωληνας απο το car ειναι λειως και δεν ζεσταινει τον αερα,ενω σε συμβουλευω να αλλαξεις των μεταλικο σωληνα γιατι ειναι καλως αγωγως τις θερμοτητας,αρα ζεσταινεται υπερβολικα σε σχεση με ενα πλαστικο.Τωρα για πιο πολλες λεπτομερειες ελπιζω να τα πουμε σε καμια ειδικη στο Ακροπολις, εγω θα παω και τις 3 ημερες.
loud Ειπώθηκαν λάθη και από τους δύο.(όχι οτι εγώ είμαι ο έξυπνος, αλλά θα μου επιτρέψετε να πώ τη γνώμη μου). loud
Το μήκος του σωλήνα επηρρεάζει την ταχύτητα, αλλα κυρίως τη θερμοκρασία του εισερχόμενου αέρα. Όσο περισσότερες κουρμπες, γωνίες κτλ υπάρχουν αθροίζονται.
Οι σωλήνες είναι καλό που είναι μεταλλικές. Κοιτάχτε όποι βελτιωμένο αυτοκίνητο θέλετε. Όλες οι σωληνώσεις της εισαγωγης από και προς το Intercooler είναι μεταλλικές και ελαστικά κολλάρα στις γωνίες. Το μέταλλο είναι πίο λείο απο το πλαστικό. Βεβαια δεν το εξετάζουμε με το ματι, αλλα σε μοριακό επίπεδο.
Το μήκος του σωλήνα παίζει μεγάλο ρόλο. Έχω δοκιμάσει σε αυτοκίνητο φιλτροχωάνη μπροστα στη μετώπη με μεγάλο σωλήνα, μεσα στο χώρο της μηχανής με μικρότερο και πάνω στον "παπα" χωρίς σωλήνα. Σας πληροφορώ οτι είχα τρια διαφορετικά αυτοκίνητα.
Το θέμα είναι μεγάλο, αν θέλετε να επανέλθω να μου πείτε να διαβάσω μηχανική των ρευστών και τα ξαναλέμε!!!

Φιλικά....Πολυτεχνήτης και ερημοσπίτης
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Ειδικών Επιχειρήσεων


Κάντε τους δρόμους πιο ασφαλείς, είναι ευθύνη όλων μας...
Απάντηση με παράθεση