Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Re: Στήσιμο - Ανάρτηση
  #78  
Παλιά 01-08-05, 16:42
corolla_ts Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 30-01-2005
Μηνύματα: 7
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
corolla_ts είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Στήσιμο - Ανάρτηση

Μια ερώτηση για το στήσιμο της νέας TS στον δρόμο σε σύγκριση με την πιο παλιά έκδοσή της.
... δες [ in.gr ][ techlink ].

Πόσο λοιπόν έχει βελτιωθεί η οδική συμπεριφορά (στήσιμο αναρτήσεις ευστάθεια) ; εχει γινει αρκετά πιο "παιχνιδιαρικο" ;

Παραθέτω τα δύο άρθρα :
[ in.gr ] 21/5/2004 ->
Σε λιγότερο από δύο μήνες αναμένεται να κυκλοφορήσουν .......... η ταχύτερη Corolla όλων των εποχών, η T-Sport, εκτός από τις αισθητικές αλλαγές, έχει δεχτεί βελτιώσεις στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς.
Οι μετατροπές στην ανάρτηση έχουν να κάνουν με τη νέα ρύθμισή της και την αντικατάσταση των ελατηρίων,των αμορτισέρ και των αντιστρεπτικών ραβδών.
Επίσης, βελτιώσεις έχει δεχτεί το σύστημα διεύθυνσης για περισσότερη αμεσότητα και καλύτερη αίσθηση ...

[ techlink ] ->
... κυρίως σε ό,τι αφορά την πίσω, όπου τώρα υιοθετήθηκε η κλασική συνταγή του ημιάκαμπτου άξονα. Mια διάταξη με πολλά μεν πλεονεκτήματα, όπως το μειωμένο κόστος και βάρος και η απλότητα της κατασκευής, αλλά και μειονεκτήματα, όταν αναφερόμαστε σε μια κατεξοχήν σπορτίφ έκδοση.
Kαι αυτό, γιατί αποτρέπει το παιχνίδι με το πίσω μέρος που επιδιώκει συνήθως ο
απαιτητικός οδηγός της TS.
Aυτό, βέβαια, δε σημαίνει ότι υπολείπεται σε αποτελεσματικότητα, γιατί είναι ρυθμισμένη με τέτοιο τρόπο, ώστε να συμπεριφέρεται ―κατά κανόνα― ουδέτερα. Ή, για να ακριβολογούμε, «εκνευριστικά» ουδέτερα, εμπνέοντας, πριν από
οτιδήποτε άλλο, ασφάλεια και σιγουριά σε όλες τις συνθήκες, ακόμα και αν ο οδηγός της τρομάξει στη στροφή και τραβήξει απότομα το πόδι του από το γκάζι. Σε συνδυασμό, μάλιστα, με τις σφικτές ρυθμίσεις ελατηρίων και αμορτισέρ, οι πλεύσεις στις υψηλές ταχύτητες λάμπουν διά της απουσίας τους. Tο ίδιο και οι κλίσεις στις στροφές, που περιορίζονται στο ελάχιστο ...
Απάντηση με παράθεση