Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Re: Λιπαντικά, Λάδια, Βαλβολίνες....
  #125  
Παλιά 27-07-05, 17:42
Το avatar του χρήστη toyota mania
toyota mania Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 02-01-2005
Μοντέλο: Avensis
Περιοχή: καρδίτσα
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 520
toyota mania είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Λιπαντικά, Λάδια, Βαλβολίνες....

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από leon74";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από toyota mania";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Παράθεση:
Τέλος, μην υπερβάλεις με δηλώσεις του τύπου ότι ο ιονιστής καυσαερίου μείωσε την κατανάλωσή σου κατά 1 l/100 km. Αυτό σημαίνει μείωση της κατανάλωσης κατά 15%! Laughing Δηλώσεις τέτοιου τύπου μειώνουν την ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ οποιονδήποτε άλλων σχολίων μπορείς να έχεις.
Εγω το φοραω εσυ θα μου πεις.Μια καταναλωση 8.5λιτρα(οταν το εργοστασιοκο εχει πανω απο 10) με 35 βαθμους air conticion και ταχυτητες 200-220 πως σου φαινεται.Εκανα 300χιλ με λιγοτερο απο 25 λιτ και ειναι +20 ps πανω και εχω και καλυτερω γκαζι με τον ιονιστη.Δεκαρα δεν δινω αν με πιστευετε,πειτε τον ΧΡΗΣΤΟ πως στεκετε διπλα στον 20V. Eχω βιντεο με 225,με 3 ατομα και με 35 βαθμους και το AVENSIS εχει απο τα αξιοπιστα κοντερ,με ενα ατομο και 10 βαθμους 230(δεν εχω βιντεο)
Να κάνουμε έναν απλό υπολογισμό?
Αν καταναλώνεις 8,5 l/100 km όταν πηγαίνεις με 220 km/h αυτό σημαίνει:

Με 220 km/h μόνο για αεροδυναμικές αντιστάσεις (δηλαδή χωρίς να λαμβάνω υπόψη το φορτίο δρόμου) καταναλώνεις:

P1=1/2 * A * ρ * cd * v^3 [kW], όπου Α=2 m^2 η μετωπική σου επιφάνεια, ρ=1,2 kg/m^3 η πυκνότητα του αέρα, cd=0,32 o αερδυναμικός σου συντελεστής, v=61 m/s (220 km/h) η ταχύτητά σου. Αν κάνεις τις πράξεις θα δεις ότι καταναλώνεις 87 kW μόνο για να υπερνικήσεις την αντίσταση του αέρα.

Αν έχεις κατανάλωση 8,5 λ/100 km αυτό σημαίνει ότι τροφοδοτείς τον κινητήρα σου με ισχύ P2=8,5 * ρL * HV *(61 [m/s]/100000 [m]) [kW], όπου ρL=0,78 kg/l Η πυκνότητα της βενζίνης, ΗV=42 MJ/kg η θερμογόνος δύναμη του καυσίμου. Αν πάλι κάνεις τις πράξεις προκύπτει: P2=169 kW.

ΔΗΛΑΔΗ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΣΟΥ+ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΕΧΟΥΝ ΒΑΘΜΟ ΑΠΟΔΟΣΗΣ:

nth = 87/169 = 51% !!!!!!!! (χωρίς να υπολογίζουμε φορτίο δρόμου επαναλαμβάνω)

Ξέρεις πολούς κινητήρες εσωτερικής καύσης με βαθμό απόδοσης πάνω από 50%?
Xωρις παρεξηγησει, σουαχιλι,η αρμενικα δεν ξερω (Εννοω τα τεχνικα σου),αλλα το AVENSIS εχει cd=0.29 + ειναι 3 ποντοι χαμηλωμενο.Ειχε 35 βαθμους που σημαινει πιο αραιη η μαζα αερα,αρα μικροτερες αεροδυναμικες αντιστασεις.Εχω μακριες σχεσεις 215 στις 6.000.Φοραω michelin energy στην εργοστασιακη διασταση 195-60-15 και οχι 17 και 215 που και τριβες εχουν και απωλειες και τελευταιο δεν πηγαινα σε ολη την διαδρμη 220, αλλα εκει που μπορουσα.Σημασια εχει οτι πηγαινα τερμα γκαζι,γιατα τα αυτοκινητο καταναλωνει οταν επιταχυνη και θελει να νικησει την αδρανεια και οχι οταν κραταει σταθερα χιλιομετρα.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
Απάντηση με παράθεση