Θέμα: Ts Forum -3-
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Re: Ts Forum -3-
  #146  
Παλιά 22-07-05, 10:43
CTS03 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 14-07-2005
Μηνύματα: 810
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 325
CTS03 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Ts Forum -3-

Φίλε Leon74
Το είχα σκεφτεί κι εγώ έτσι, αλλά αν συγκρίνεις προδιαγραφές π.χ. οποιασδήποτε εταιρείας βλέπεις ότι το ιξώδες σε 40C και 100C εξαρτάται από το θερινό δείκτη. Δες π.χ. τα συνθετικά της Redline:
http://www.redlineoil.com/pdf/4.pdf

Η διαφορά ιξώδους 5w30 και 10w30 βέβαια θα αυξάνει κάπως όσο πάμε κάτω από 40C πρός 10C και ίσως αυτό αυξάνει την φθορά της μηχανής μέχρι να ζεσταθεί το καλοκαίρι? Με δεδομένο ότι πιό παχύρευστο λάδι σημαίνει παχύτερο στρώμα λαδιού πάνω στα μέταλλα.

Πληροφορίες για Motul μπορείς να δείς σε
http://www.opieoils.co.uk/MotullLubSummary.htm
Μία διαφορά που είδα εδώ είναι ότι τα 300V 5w40 και 10w40 συνιστώνται για "Engines producing medium fuel dilution in the oil", ενώ τα 300V 5w30 και 0w30για "Engine designed to run low viscosity lubricants and to minimise fuel dilution in the oil". Προφανώς δεν είναι η περίπτωση της 2ZZGE.

Συμφωνώ ότι το 10w40 δείχνει ασφαλέστερη επιλογή, αλλά για πλήρως συνθετικό θα πρέπει να πηγαίνω το δικό μου λάδι στην Toyota και ελπίζω να μην υπάρξουν αντιρρήσεις.