Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #53  
Παλιά 18-07-05, 02:13
Το avatar του χρήστη spiros
spiros Offline:
 
Εγγραφή: 23-10-2003
Μοντέλο: AE86
Περιοχή: Nikaia
Ηλικία: 47 male
Μηνύματα: 87
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 273
spiros είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από nikos";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Eνα ξερω να πω στο γυρισμο απο Λαμια πηγαιναμε σχεδον σε ολη τη διαδρομη με τον MikeG με 180-190 χιλ. χωρις να βλεπουμε θερμοκρασιες και πυρομετρα . Αν ειχαμε turbo θα καταφερναμε με αυτες τις συνθηκες να γυρισουμε με μηδεν προβλημα; Υποψιν οτι η θερμοκρασια εκεινη την ημερα εφτανε τους 35 βαθμους.

Απαντηση απο καποιον βββττττσσσσοοοοουυυυφ;
Και γω Νικο μου κατεβενα απο Θεσ/κη με μεσο ορο 180χλμ/ωρα και δεν κοιταξα το πυρομετρο ουτε τη θερμοκρασια. Δεν παιξει κανενα ρολλο η τουρμπινα αλλα ο μηχανικος που εκανε τη μελετη. Πιστεψε με πας ΠΟΛΥ ανετα και σε πολλες περιπτωσεις (εχω και παραγειγματα απο παλιες εκδρομες του club) και ΠΙΟ οικονομικα ταξιδι με τουρμπατο παρα με ατμοσφαιρικο.

Υ.Γ. Καλο θα ηταν να βλεπαμε το θεμα πιο ρεαλιστικα και λιγοτερο "ρατσιστικα". Εαν δεν εχεις ΖΗΣΕΙ ενα τουρμπατο αυτοκινητα, πιστεψε με ΔΕΝ μπορεις να φερεις ΣΩΣΤΗ αποψη για τα υπερ και τα κατα ενος turbo σε σχεση με ενα ατμοσφαιρικο αυτοκινητο.
__________________
Buy it, Strip it, Tune it, Race it....Technology!!!
Απάντηση με παράθεση