Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GeoTeo";p="
Βρε παιδια μια απορια εχω!!!!!!!!
Σημερα βγηκα στην εθνικη να τελικιασω το ts viking shoothim και ενω η πεμπτη εσπαγε κοιταξα μια γρηγορη το κοντερ και ειδα τη βελονα κοντα στα 230... βαζω 6η και αυτο ηταν το αμαξι ψοφησε η βελονα του στροφομετρου ειχε κολλησει και δεν ελεγε να ανεβει με τιποτα παρολο που ηταν μεσα στο vvtli.Tι γινεται μονο για οικονομια την εχουν thn 6η; :x yell yell .Ασε που με την 5η δεν ενιωθα αυτο το κλωτσημα πανω απο τις 6200rpm.. :x :x :x :x Μαλλον παω για compresora γιατι εχει αρχισε να γινεται βαρετη η κατασταση στην εθνικη...μηπως θελει λιγο κοντημα η 6η question question question
|
???Μήπως τελικά τελίκιασες???Πόσο να πάει δλδ?250?Εχω φτάσει με αρκετό ζόρισμα τα 240 και μια φορά κατηφορικά βγήκε έξω απο τα 240...Για να φτάσεις 235+χρείαζονται πολύ ιδανικές συνθήκες(Καθόλου αέρας-ισως και λίγο θετικός-άδειο ρεζερβουάρ,ένα άτομο κλπ)Η toyota λεει 225 τελική άντε να ναι 235-240 κοντερίσια(πάντα ιδανικά).
Και πόσο να την κοντύνεις την 6η...Λίγο ακόμη και θα έχεις δύο 5ες.Αφου απο 5 σε 6η ζήτημα να πέφτουν 500-700 στροφές!!!οσο για το Μπάμ στις 6200 λογικό είναι να μην το νοιώσεις τόσο έντονα απο αλλάγη μετά απο 4η.Είπαμε κορυφαιός κινητήρας αλλά δεν είναι και μηχανάκι...
Φιλικά Δημήτρης