Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από billlllll";p="
Εγώ πάντως λέω να μη λέτε και πολλές μεγάλες κουβέντες γιατί η κακιά στιγμή όταν κάνεις ταρζανιές πολλές φορές δεν είναι και πολύ μακριά...
Ατυχήματα έχουν συμβεί και στους καλύτερους οδηγούς,
|
Φυσικά αλλα΄πάντα απευχόμαστε για εμάς..απλά η περιγραφλη της όλης φάσης κάνει λίγο σε κινηματογράφο γι αυτό πιστεύω σχολιαζεται..Anyway!!
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Astakos";p="
Εγώ πάντως παιδιά μέσα στο lift είμαι πάντα...ιδίως στην δύσκολη αλλαγή (1ης-2ας) δεν πέφτω ποτέ κάτω από τις 6500 περίπου...και με το TRC ενεργοποιημένο!
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από liquidCTS";p="
Συμφωνώ απολύτως.. είναι βασικό να χτυπήσετε κόφτη 1ης για να μπείτε στο lift στη 2η.. και επίσης να μην λυπηθείτε και την ταχύτητα σκεπτόμενοι ότι δεν θα μπει καλά... Θέλει πολύ γρήγορη αλλαγή και ας μην είναι βούτυρο το κιβώτιο...
|
Θα περιμένω να μου κάνεται βόλτα,ακόμη και αν πετύχω να μπώ στο lift,γιατί μου κάνει τρομερή εντύπωση οι 6500 που λέτε..Μιλάμε για σχεδόν 500 στροφές και πίστεψέ με αλλάζω αρκετά γρήγορα(Οχι και καρφωτά πάντως) και δεν ξέρω πόσο ποιο γρήγορα λέτε...
