Θέμα: Ts Forum -3-
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #97  
Παλιά 09-06-05, 14:31
liquidCTS Offline:
 
Εγγραφή: 17-03-2004
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 221
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
liquidCTS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Astakos";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Εγώ πάντως παιδιά μέσα στο lift είμαι πάντα...ιδίως στην δύσκολη αλλαγή (1ης-2ας) δεν πέφτω ποτέ κάτω από τις 6500 περίπου...και με το TRC ενεργοποιημένο!

Η αλήθεια είναι ότι θέλει πολύ γρήγορες αντιδράσεις για την 1η-2α και επίσης θέλει να αφήσεις σχεδόν να μπει ο κόφτης...δηλαδή με το που ακούσεις το μισό-πρώτο τακ να αλλάξεις πολύ γρήγορα. Αυτό όταν δεν σπινιάρει η πρώτη.

Αν σπινιάρει συνεχώς αφήνεις να μπει 2.5-3 φορές στον κόφτη (όσο κι αν σας φαίνεται περίεργο...μην ξεχνάτε ότι είναι και το TRC που επεμβαίνει, οπότε ουσιαστικά μπαινοβγαίνετε στον κόφτη) και μετά πάρα πολύ γρήγορη αλλαγή!

Στην περίπτωση που το TRC είναι απενεργοποιημένο τότε ισχύει μία ενδιάμεση τακτική!

Απλά παίδες θέλει προπόνηση...να είστε σίγουροι ότι με τους παραπάνω τρόπους θα πετύχετε τουλάχιστον κατά 80% καλύτερες αλλαγές!

Υπάρχει βέβαια και η μέθοδος του powershifiing αλλά καλύτερα ας τ'αφήσουμε!!
Συμφωνώ απολύτως.. είναι βασικό να χτυπήσετε κόφτη 1ης για να μπείτε στο lift στη 2η.. και επίσης να μην λυπηθείτε και την ταχύτητα σκεπτόμενοι ότι δεν θα μπει καλά... Θέλει πολύ γρήγορη αλλαγή και ας μην είναι βούτυρο το κιβώτιο...

BTW, τελικά οι ντίζες μου ήταν οκ.. απλά ήθελαν λάδωμα... και φυσικά να ξαναμπει η ασφάλεια στο quick shift...

Χθες πέτυχα και ένα Type-R στην Π. Ράλλη... Η μόνη διαφορά μας είναι η 1η... ήμουν πίσω του στην εκκίνηση και με TRC on και αρκετό σπινάρισμα έχασα 2 αυτοκίνητα μόνο στην πρώτη (η αλλαγή 1η 2α ήταν μέσα στο lift)... από εκεί και πέρα άρχισα να τον μαζεύω όπου σταθεροποιηθήκαμε στο 1 αυτοκίνητο...