Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Re: Vw-club Corolla Vs Golf V
  #16  
Παλιά 04-06-05, 13:07
Το avatar του χρήστη wastegate
wastegate Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 19-03-2004
Μοντέλο: ΕΕ101turbo..
Περιοχή: ΓΙΑΝΝΕΝΑ αλλα εμεις οι βλαχ... οπ'λαχ!!!
Ηλικία: 39 male
Μηνύματα: 5.923
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 852
wastegate είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Vw-club Corolla Vs Golf V

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από xenos";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από wastegate";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Το κλασικο που κανουν ολοι ειναι το προγραμμα για να παρουν 50 αλογα παραπανω.Το μονο προβλημα ξερεις πιο ειναι?Οτι ραγιζουν η πολλαπλη εξαγωγη και η τουρμπινα απο μεσα το πολυ σε 30000 χιλιομετρα απο την τοποθετηση του(μαμα ραγιζουν στα 100000 χιλιομετρα σιγουρα),οποτε?Παιρνεις 50 αλογα και τα σπας ολα οποτε υποχρεωτικα πας σε αλλαγη ολου του συστηματος!!Καπως πρεπει να ζησουν και αυτοι
Καλα, μηπωε υπερβαλεις λιγο? Και αυτα τα 50 αλογα, καλα που θα ηταν να τα παιρναμε και εμεις...
Ελα πες τα στον κολλητο μου που το εκανε και τωρα μαζευει λεφτα για πολλαπλη και τουρμπινα.Δεν υπερβαλλω καθολου ρωτα οπου θες.Πληροφοριακα 15Ε το αλογο παει(750Ε μονο προγραμμα)βαλε και το πολυ παραπανω "σανο" που θελει!!!Αξιζει ομως το προγραμμα τα λεφτα του αλλο αμαξι εγινε.Δεν τιθεται θεμα αξιοπιστιας αφου αναλωσιμα θεωρουνται η τουρμπινα και η πολλαπλη.Καλο χρυσο το τουρμπο αλλα εχει υψηλο κοστος συντηρησης.
Υ.Γ.
Αυτα που λετε για ABT μηπως αλλαζουν και πολλαπλη?Για ψαξτε το,αν οχι ειναι πολλλαααα τα λεφφφτττταααα(οπως υπογραφει και ενα μελος!!)
__________________
Τοπικιστής είναι αυτός που λέει ότι η πόλη του είναι ομορφότερη από τα Γιάννενα....

Απάντηση με παράθεση