Re: Τουρμπινα Σε 20v?
Λοιπον, εχουμε και λεμε:
Α)
Power_t τευχος Φεβρ. '03 corolla 1.6T 270 ps 8)
Bελτιωτης: Β . Μπητος (DRD)
Μοτερ: 4AGE, λεει μεσα ότι είναι το μοτερ με το 'καλο' μπλοκ με τα μπεκ ψεκασμου λαδιου κατω από τα πιστονια (ξερει κανενας να πει πως το ξεχωριζουμε αυτό το μοτερ?)
Μπιελες: από το supercharger με καποιες επεμβασεις
Πιστονια: σφυρηλατα accralite
Συμπιεση: 9:1 με μεταλλικη φλάτζα
Εκκεντροφοροι: μαμα
Εισαγωγη: 4πεταλουδο με νέο plenum
Τurbo: GT2840BB, A/R 48
Eξατμιση: μεχρι και το μεσαιο τμημα 70mm και η υπολοιπη 55mm
Χοανη: Kingdragon Φ100
FMIC: 70x20x8, 60mm
Εγκεφαλος: SDS M3
Μεταβλητος χρονισμος: ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ, χρηση ηπιου χρονισμου
Μπεκ: 550cc, Αντλια βενζ.: 200lt/min
Μεταδοση: πλατω TRD, μεταλ.δισκος, σασμαν από καρινα
Σχολιασμος:
-πολύ μεγαλη τουρμπινα για 1,6
-μεχρι 4000 στροφες 'λιγα'
-δυναμη από 5000 στρ.
-πιεση: 0,9-1 bar
-μεγιστη ιππ.: 270 ps / 6780 στρ.
-μεγιστη ροπη: 28,5kg / 6080 στρ.
-κοφτης: 7000 στρ.
-0-60: 3,5 δλ
-0-80: 5,2 δλ
-0-100: 6,5 δλ
-0-180: 17,9
-80-110 (3η): 3,37
-80-110 (4η): 7,23
-100-150 (4η): 8,94
Πωπω, με κουρασες Πανο ouch
B)
4πεταλουδο και turbo
Γενικο συμπερασμα:
-Είναι περιττη η συνυπαρξη τους, μιας και το turbo συμπιεζει τον απαραιτητο αερα.. --Η χρηση 4πεταλουσου σε συναρτηση με turbo δημιουργει την πιθανοτητα οι κυλινδροι να γεμιζουν με περισσοτερο αερα απ'ότι με μονοπεταλουδη εισαγωγη για την ιδια τιμη υπερπληρωσης.
-Χρειαζεται καλη κατασκευη plenum και πολύ προσεκτικη ρυθμιση
|