Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Re: Τουρμπινα Σε 20v?
  #8  
Παλιά 02-06-05, 16:48
Anonymous Offline:
 
Εγγραφή: 21-10-2003
Μηνύματα: 1.377
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
Anonymous είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Τουρμπινα Σε 20v?

Λοιπον, εχουμε και λεμε:

Α)

Power_t τευχος Φεβρ. '03 corolla 1.6T 270 ps 8)

Bελτιωτης: Β . Μπητος (DRD)

Μοτερ: 4AGE, λεει μεσα ότι είναι το μοτερ με το 'καλο' μπλοκ με τα μπεκ ψεκασμου λαδιου κατω από τα πιστονια (ξερει κανενας να πει πως το ξεχωριζουμε αυτό το μοτερ?)

Μπιελες: από το supercharger με καποιες επεμβασεις

Πιστονια: σφυρηλατα accralite

Συμπιεση: 9:1 με μεταλλικη φλάτζα

Εκκεντροφοροι: μαμα

Εισαγωγη: 4πεταλουδο με νέο plenum

Τurbo: GT2840BB, A/R 48

Eξατμιση: μεχρι και το μεσαιο τμημα 70mm και η υπολοιπη 55mm

Χοανη: Kingdragon Φ100

FMIC: 70x20x8, 60mm

Εγκεφαλος: SDS M3

Μεταβλητος χρονισμος: ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ, χρηση ηπιου χρονισμου

Μπεκ: 550cc, Αντλια βενζ.: 200lt/min

Μεταδοση: πλατω TRD, μεταλ.δισκος, σασμαν από καρινα

Σχολιασμος:
-πολύ μεγαλη τουρμπινα για 1,6
-μεχρι 4000 στροφες 'λιγα'
-δυναμη από 5000 στρ.
-πιεση: 0,9-1 bar
-μεγιστη ιππ.: 270 ps / 6780 στρ.
-μεγιστη ροπη: 28,5kg / 6080 στρ.
-κοφτης: 7000 στρ.
-0-60: 3,5 δλ
-0-80: 5,2 δλ
-0-100: 6,5 δλ
-0-180: 17,9
-80-110 (3η): 3,37
-80-110 (4η): 7,23
-100-150 (4η): 8,94


Πωπω, με κουρασες Πανο ouch



B)


4πεταλουδο και turbo

Γενικο συμπερασμα:

-Είναι περιττη η συνυπαρξη τους, μιας και το turbo συμπιεζει τον απαραιτητο αερα.. --Η χρηση 4πεταλουσου σε συναρτηση με turbo δημιουργει την πιθανοτητα οι κυλινδροι να γεμιζουν με περισσοτερο αερα απ'ότι με μονοπεταλουδη εισαγωγη για την ιδια τιμη υπερπληρωσης.
-Χρειαζεται καλη κατασκευη plenum και πολύ προσεκτικη ρυθμιση
Απάντηση με παράθεση