Re: 4E-FE -> 4E-FTE
Αν θες ακους την ταπεινη μου γνωμη.Παρε τον 4E-FE και βαλε μονος σου το T, μιας και το μοτερ σου ειναι καινουργιο(ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΛΥΠΑΣΕ ΝΑ ΤΟ ΠΕΤΑΞΕΙΣ) και σταματα να ασχολησε μα τα χρεπια απο JAPAN που μονο προβληματα θα εχεις.Το λεω και συγνωμη αν στεναχωρω καποιους, αλλα ετσι ειναι 1στα 10 δουλευη χωρις προβλημα και αυτο το λεω και απο φιλους με αναλογα προβληματα. ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΟΤΕ να αλλαξω τον 4A-FE που ειναι διαμαντη για χρεπι 4A-GZE η 4A-GE.Mα καλα τοσο βλακας ειμαι να σφαξω το αυτοκινητακι μου για να βαλω αμφιβολου ποιοτητος μοτερ και να αρχισουν μετα τα προβληματα, καψιμο λαδιων, τουρπινες, πιστονια κ.α Το μοτερακ μου τουρπιζεταιι 200+ ΚΑΙ ατμοσφαιρα 140+ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ.Δειτε το καινουργιο FASTER.Θα μου πεις οτι το κοστος θα ειναι πιο μεγαλο και οτι θα αλλαξεις καποια πραγματα απο το μοτερ π.χ πιστονια(αν θες μεγαλη πιεση)κ.α ναι αλλα θα εχεις καινουργιο μοτερ και στην τελικη ποιος σου εγγυαται οτι δεν θα χρειαστεινα αλλαξεις πιστονια και στο χρεπο-μοτερ.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
|