Ο toyota mania λεει οτι οι περισσοτεροι κατασκευαστες(αν οχι ολοι) εχουν καβουρια στην τσεπη

και προσπαθουν να βγαλουν απο τη μυγα ξυγκι.Στη φωτο υπαρχουν οι εργοστασιακες γειωσεις , μιλαμε για καλωδια τις πλακας που μπορεις να τα βρεις και στο πεζοδρομιο,η στα σκουπιδια και αντε να κανουν 1 η 2 ευρω.Το σετ γειωσεων ειναι made in japan με χαλκινους ακρωδεκτες, καταπληκτικη μονωση και μεγαλης διατομης καλωδια, ενα συλεκτη και ενα ακρωδεκτη πολου( αριστης ποιοτητας).Απο το εργοστασιο υπαρχει γειωση στην (πολλαπλη εισαγωγης) που γειωνεται με το σασι, γειωση του( σασμαν) με τον αρνητικο πολο της μπαταριας και γειωση του( σασι) με τον αρνητικο πολο της μπαταρια. Οι 3 αυτες δημιουργουν το κυκλωμα γειωσης (ειναι οι ελαχιστες δυνατες).Τωρα αν ξεχασα καμια yell δεν ξερω. Ξεκιναμε αντικαθιστωνταςτις 3 εργοστασιακες και μας μενουνε αλλα 4 καλωδια(το σετ εχει 7)για εχτρα γειωσεις, που μπορουμε να γειωσουμε οτι θελουμε, αλλα καλο ειναι να γειωσουμε μεροι του κινητηρα που παραγουν, η δεχονται ρευμα, η ηλεκτρικη ταση.Ετσι γειωσα, (δυναμο),γιατι εκει παραγεται το ρευμα του αυτοκινητου,(κεφαλη), εκει υπαρχουν τα μπουζι, (ντιστριμπιτερ),εκει παραγεται το ρευμα των μπουζι και την( πεταλουδα εισαγωγης),γιατι εκει υπαρχουν διαφοροι αισθητηρες.Τωρα εντυπωσεις.Ολοι οι κατασκευαστες Ground wire kit υποσχονται μια μικρη αυξηση ιπποδυναμης 2-3 ιπποι, αλλα το σημαντικοτερο ειναι η καλυτερη,η πιο ομαλη και πιο γραμικη λειτουργια του κινητηρα.Ξερεις οτι δεν εχεις διαρροες και απωλειες ρευματος και τασεως και οτι αλλα το ηλεκτρικα υποσυστηματα του αυτοκινητου και η αναφλεξη λειτουργουν στο μεγιστο των δυνατοτητων τους.Για του τρελαμενους με το I.C.E ενα Ground wire kit ειναι Must καθως βελτιωνει την αποδοση του με πιο σταθερα και απαλαγμενα απο θορυβο ρευματα.