Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #1  
Παλιά 24-03-05, 00:28
speedc Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 31-08-2004
Περιοχή: Πετρούπολη
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 102
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 265
speedc είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Το θέμα δεν χωράει τσιγκουνιές γιατί τυχόν βλάβη θα είναι πολύ ακριβή.

Συμφωνω απόλυτα με τον spider και απο ότι ψάχτηκα παραπάνω για το AFR έμαθα ότι δεν έχει και τα καλύτερα αποτελέσματα με τον εγκέφαλο του μοτερ μας οπότε πας για APEXi(κορυφή αλλα λίγο πιο ακριβός) ή GREEDY E-MANAGE μαζί με μπεκ τετράδα κατα τη γνώμη μου είναι καλυτερα . Βέβαια ανάλογα που θες να φτάσεις γιατί εγώ με την Τ25 στο 0,65-0,7 και μαμα μπεκ έχω a/r 10:1 (το βλέπω απο το turbo timer της APEXi που διαβάζει απο 10:1 έως 20:1 αρα όταν δείχνει 10:1 μπορεί να είναι και χαμηλότερα) με το γκάζι στο πάτωμα ,που σημαίνει υπερπλούσιο μίγμα αφου ακόμα και σε κατασκευές με 200+αλογα τα ρυθμίζουν έως 12:1 και θεωρούνται ασφαλή . Αρα στο δικό μου που είναι περίπου 150+ έχω περιθώρια να ανεβάσω παραπάνω πίεση χωρίς αλλαγη στα μπεκ (μου έχουν πει εως ,0,8 )
__________________
Corolla G6 4E-FTE
Απάντηση με παράθεση