Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Re: Γιατι 4a-ge και οχι 4a-gze???
  #9  
Παλιά 01-03-05, 14:30
Το avatar του χρήστη Euripides
Euripides Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 30-11-2003
Μοντέλο: AE86
Ηλικία: 57 male
Μηνύματα: 77
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 271
Euripides είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Γιατι 4a-ge και οχι 4a-gze???

Στο δικό μου (μπλέ 4AGE) έχω κάνει πλήρη ανακατασκευή κινητήρα, ροϊκή εξέλιξη στο καπάκι και αύξηση της συμπίεσης αναπόφευκτα, μιας και πλανίστηκε το καπάκι και το μπλόκ.
Δεν έχω ασχοληθεί με τις αποδόσεις του πρίν και μετά, μιας και είχε όταν το έκανα 180.000 km. Έγινε για λόγους καλύτερης λειτουργίας και χρόνου ζωής. Σίγουρα υπήρξε θεαματική βελτίωση της απόκρισης, έγινε πιο ήσυχος, και γενικά ακούγεται πιο "υγιής" μέχρι και τον κόφτη (7600).
Τα περιφερειακά που θα έκαναν πιο εμφανή τη διαφορά (φίλτρα, εξάτμιση) παρέμειναν εργοστασιακά, για πολλούς και διάφορους λόγους.
Ο 4AGZE μπορεί με μια τροχαλία και μόνο, να πάρει αρκετά αλογάκια, χωρίς κόστος και εσωτερικές μετατροπές. Τα υπέρ και τα κατά της υπερτροφοδότησης.
Όσο για τις 4000....ξέχνα τις στον απλό. Από 5000 και πάνω αρχίζει η ζωή...
__________________
http://www.ae86.gr
Απάντηση με παράθεση