Mην πιστεύετε ότι γράφουν τα περιοδικά και τα έντυπα των αντιπροσωπειών γιατί στα μέν περιοδικά γράφουν ανάλογα με τις συμπάθειες η αντιπάθειες που έχει ο κάθε δημοσιογράφος και ακόμη ανάλογα με το πόσο καλές δημόσιες σχέσεις έχει η εταιρεία που δίνει το κάθε αυτοκίνητο για test.Τώρα είναι πολύ πιθανό το αυτοκίνητο που δίνεται απο την αντιπροσωπεία για test να το έχουν σκίσει άλλα 2 περιοδικά πριν το οδηγήσει ο χ δημοσιογράφος και ζωντανό παραδειγμα ειναι το test που έχει το drive με την TS να γράφει ότι ο δίσκος ήταν σε μέτρια κατάσταση πράγμα που δείχνει ότι δεν μπορείς να μετρήσεις 0-100 σωστά,αλλά αυτοί έγραψαν πόσο κάνει 0-100.Τώρα τα έντυπα των αντιπροσωπειών είναι αντιγραφή των εντύπων απο το εξωτερικό και μετάφραση των κειμένων τίποτα περισσότερο(το ξέρω λογω δουλειάς).Οι μετρήσεις επιδόσεων και κατανάλωσης γίνονται μέσα σε πίστα με ιδανικές συνθήκες γι'αυτό και δεν είναι ποτέ σωστές.Χθές το βράδυ το CTS μου έδειξε 235km με την 5η στις 8200rpm πράγμα που συμφωνα με τις μετρήσεις της αντιπροσωπείας είναι η τελική της ταχύτητα.Για να μην σας κουράζω οι καλύτερες μετρήσεις γίνονται στην πίστα που λέγεται δρόμος,με συνθήκες που υπάρχουν την συγκεκριμένη στιγμή και έχουν να κάνουν με τα δικά μας χέρια και πόδια.
__________________
sack
|