Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Re: Στήσιμο - Ανάρτηση
  #23  
Παλιά 02-02-05, 22:03
Το avatar του χρήστη NyO
NyO Offline:

Moderator
 
Εγγραφή: 08-11-2003
Περιοχή: Νέα Σμύρνη
Ηλικία: 46 male
Μηνύματα: 1.068
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 370
NyO έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Re: Στήσιμο - Ανάρτηση

Μίλησα απλά για μια κλειστή καμπή η έστω σκέτο καμπη ρε συ Γιάννη γιατί με όλα αυτά που λες συμφωνω! πάνω στην στροφή επιμένω πως τα πολλα άλογα δεν λένε τίποτα! η έξοδος ναι βεβαια εκει ειναι η διαφορα! αλλα είσοδος και πορεία στη στροφή ειναι θέμα στησίματος καθαρά! ένα cart ας πουμε (ακραίο παραδειγμα) θα πηγαίνει καλύτερα πάνω στην στροφη απο μια TS "τραπέζι". Αυτο δεν λέει κάτι;
Όσο για το lift πάνω στη στροφή δεν νομιζω πως καμια αναρτηση στον κοσμο δεν θα σε γλυτώσει αν σου κάτσει! Είναι κατι παρομοιο με το turbo που δεν θέλεις με τίποτα να σου ανοιξει πάνω στην στροφη!
Και βέβαια συμφωνώ απολυτως πως παίζει ρόλο να την δοκιμάσεις συνολικα και όχι μόνο στις στροφές. Αλλά νομίζω πως εκεί δείχνει τις δυνατότητες της. Το να αλλάξεις λωριδα με 200 φαντάζομαι οτι θα είναι ικανοποιητικό έστω και με ενα σετ ελατηρια (φαντάζομαι γιατι το έχω κανει με το δικο μου στα 190 με την μαμα αναρτηση και παρολλο οτι πλεεί ΔΕΝ φεύγει!)
Τεσπα δεν έχω πρόθεση να κάνω αντιπαράθεση. Απόψεις λέμε άλλωστε. Μπορεί και αυτά που λέω να μην ανιπροσωπεύεουν καθόλου την πραγματικότητα αλλα είναι έτσι ακριβώς όπως τα σκέφτομαι με την λογικη μου.
Αυτααααα....
__________________
Toyota Corolla E12 1.4 Linea Sol (2004)
Toyota Corolla ΚΕ70 1.3 (1983)
Το παρόν και το παρελθόν....

το μέλλον όμως?




Απάντηση με παράθεση