Αρχική Δημοσίευση από leon74";p="
Εντάξει, δεν παίζει παρεξήγηση, αλλοίμονο!
Προφανώς κανένας δε θέλει το αυτοκίνητό του να τρίζει, αλλά από το να λέμε ότι έχουμε κάποια προβλήματα τριγμών μέχρι το ότι έχει πέσει η ποιότητα κατασκευής είναι μεγάλη η διαδρομή. Και εξηγούμαι: Η Ε90 που είχαμε δεν έτριζε όντως, αλλά αν συγκρίνω τον αριθμό εξαρτημάτων της E12 TS με την Ε90, φαντάζομαι οτο η Ε12 έχει ~10000 παραπάνω εξαρτήματα (μοτεράκια, ρελεδάκια, καλωδιάκια, διακοπτάκια και ένα σωρό άλλα ...άκια). Ε, τι να κάνουμε, δυστυχώς όταν αυξάνεται ο αριθμός των εξαρτημάτων, αυξάνει και η πιθανότητα αστοχίας (ή τριγμών). Αυτό είναι δεδομένο για οποιαδήποτε κατασκευή.
Δείτε πόσες βλάβες βγάζουν οι Mercedes και οι BMW. Τι πάει να πει, ότι δεν έχουν καλή ποιότητα κατασκευής, ή ότι οι γερμανοί τραβάνε χαρταετό κάθε μέρα? Όχι βέβαια... αλλά αν θέλεις ακόμα και εξαεριστήρα κλανιάς (σόρυ) στο κάθισμα, έ, μπορεί και να χαλάσει κάποια στιγμή ρε παιδί μου! Δεν έγινε και τίποτα όμως!
Αυτό θα συνεχίσει να υφίσταται σε όλα τα αυτοκίνητα, ειδικά όσο ζητάμε όλο και περισσότερο εξοπλισμό σε αυτοκίνητα χαμηλής κατηγορίας (όπως η Corolla - είπαμε δεν είναι elise!). Και όσο αν ένα αυτοκίνητο 25.000 Ευρώ επιτρέπεται να τρίζει: Ναι ρε παιδιά, 25.000 Ευρώ με 192 άλογα, ΑC, ABS, EBD, VSC, 4 αερόσακους, ηλιοροφή, ζάντες αλουμινίου, 6άρι κιβώτιο, ε, ναι έχει δικαίωμα να τρίζει η θέση του συνοδηγού!!!! Πάρτε το Avensis, και φτηνότερο και δεν ακούγεται τίποτα!
Αυτό που λέω εγώ είναι: Χαρείτε τα αυτοκίνητά σας και μην μπαίνετε στο τρυπάκι έτριξε αυτό και ακούστηκε το άλλο και κάνει ένα τσικ δεξιά όταν η θερμοκρασία είναι 12,3 κελσίου, έχει ξαστεριά και τα μαρούλια είναι πράσινα. Βάλτε ένα CD Και δεν ακούγεται τίποτα... Έτσι και αλλιώς, καταναλωτικά προϊόντα είναι, σε 2-3 χρόνια θα πάρετε άλλο!!!
|