Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Stathis
Erotisi: sta posa xiliometra arxisane oi trigmoi????
exo 20.000 kai ola einai roloi
|
εεεεε, από την πρώτη μέρα τρίζει πάνω από το radio/cd μου... νομίζω τώρα πια στα 50.000+ έχουν σταθεροποιηθεί στα καθίσματα που τρίζουν κατά βούληση και εντελώς τυχαία, στην κονσόλα πάνω από τα όργανα (το radio/cd μετά από πολύ αφρολέξ από Toyota σταμάτησε), κάπου σε μια ντίζα του μοχλού των ταχυτήτων (σταματάει αν πιέζω ελαφρώς το μοχλό προς την σχέση που έχω επιλέξει), στην ηλιοροφή (που χτυπάει φρικτά ακόμα και κλειστή), και αραιά και που στον αεραγωγό του συνοδηγού...
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Stathis
Ayto pou exo na episimano einai oti prosopika blepo pollous kradasous na pernane sthn kampina (oxi trrigmous....den akouo tpt). kradasmous sto foot rest...sto timoni...alla kai sto simplekth!!!! patao simplekth stis mesa stis 8 kai aisthanomai to simplekth na donite!!
to exei paratirisei kanenas allos??
|
Ελάχιστους που οφείλονται στην KW... λίγο πιο έντονοι με ανοιχτή ηλιοροφή σε μεγάλες λακούβες επίσης...
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Stathis
skeftomai na balo thn mpara tholon apo to kainourgio Ts. lene exei mia arnatisoula mesa kai einai gia aporofisi kradasmon. tin exei balei kaneis?
|
Προτίμησε αυτή της TTE. Η ιδεά της μπάρας είναι να δέσει το εμπρός μέρος και όχι να το χαλαρώσει... το ελατήριο στην μπάρα του νέου TS μάλλον αυτό κάνει....
Πάντως γενικά για το θέμα των τριγμών και το τι δίνουμε, τι παίρνουμε, και τι χάνουμε... δέχομαι το αυτοκίνητο στις 6200 να φωνάζει απίθανα γιατί ο θόρυβος του είναι θεϊκός... αλλά δεν δέχομαι οποιοδήποτε αυτοκίνητο αυτής της αξίας να τρίζει τόσο φρικτά από την πρώτη μέρα... ή και γενικώς... το προηγούμενο corolla μου με 210.000 χλμ. και 10 χρόνια σκληρής μεταχείρισης δεν έτριζε ούτε την τελευταία μέρα (ούτε και μετά από Bielstein κίτρινα).... αυτό που με ενοχλεί είναι ότι η Toyota δεν έχει κάνει τίποτα γι'αυτό... και ουσιαστικά με αυτό το αυτοκίνητο έχει γκρεμίσει την ιδέα ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ που τόσο καλά υπερασπιζόταν τόσα χρόνια..