Για την εξάτμιση δεν έχουν διαφορές μεταξύ τους που να δικαιολογούν την διαφορά στην τιμή τους πέρα από τον θόρυβο. Κανονικά θέλεις και ρύθμιση αναλογίας αέρα καυσίμου (πρόγραμμα) αλλά αυτό εξαρτάται πόσο πνιγμένο είναι το αυτοκίνητο. Φθηνή λύση για παραπάνω καύσιμο είναι ο ρυθμιστής πίεσης αλλά δεν είναι ότι πιο σωστό γιατί αυξάνεις την ποσότητα του καυσίμου το ίδιο σε όλες τις στροφές πράγμα που σημαίνει ότι μπορεί να μπουκώνει χαμηλά λόγω περιτού καυσίμου.
|