Re: βελτιωση vvti
ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΤΑ ΝΕΡΑ ΤΑ ΨΥΓΕΙΑ ΤΑ ΛΑΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΞΥΔΙΑ Ο ΔΥΝΑΜΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΜΠΛΟΚ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΡΙΦΕΡΙΑΚΑ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΤΑ ΙΔΙΑ. ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟ ΑΠΟ ΤΙ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ Ο ΧΩΡΟΣ ΚΑΥΣΗΣ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΙΓΟ ΚΑΥΣΙΜΟ Ο "Λ" ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΦΤΩΧΟ ΜΙΓΜΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΤΡΟΦΟΔΟΤΕΙ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΜΕ ΛΙΓΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΥΣΙΜΟ ΚΑΙ ΜΗΝ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΑΧΙΣΤΗ ΕΩΣ ΜΗ ΟΡΑΤΗ Η ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΑΡΟΧΗ. (ΠΧ ΑΝ ΒΑΛΕΙΣ ΜΙΑ ΦΙΛΤΡΟΧΟΑΝΗ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΟΥ ΚΑΙΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ??? ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΑΝΑΡΩΤΗΘΕΙ??? ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΣ ΑΕΡΑΣ ΑΡΑ ΦΤΩΧΟ ΜΙΓΜΑ ΚΑΙ ΕΝΤΟΛΗ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΥΣΙΜΟ...) Η ΑΙΤΙΑ ΑΛΛΩΣΤΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ 143 ΑΛΟΓΑ ΟΠΩΣ ΤΟ CELICA ΑΛΛΑ 135 ΣΧΕΤΙΖΕΤΑΙ ΑΜΕΣΑ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΜΠΕΚ. ΑΝ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΜΠΕΚ ΠΟΛΑΠΛΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ (1436 EYRO ΥΠΟΘΕΣΗ ΧΩΡΙΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ) ΘΑ ΠΑΣ ΣΤΑ ΑΛΟΓΑ ΤΟΥ CELICA. ΜΠΟΡΕΙ ΤΟ VVTI ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΜΟΤΕΡ ΑΛΛΑ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΒΕΛΤΕΙΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΤΗ ΠΙΣΤΕΥΩ. ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΣΕ ΕΝΑ G6 1.4 ΠΕΤΥΧΕ ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΝΤΕΡ ΤΟΥ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΑ 220 ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ...
Α, ΚΑΙ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΜΑΜΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΥΤΗΣ ΜΑΜΑ. Η ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΤΟΥ 1,4 ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΜΕΓΑΛΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΟΤΕΡ(1,4) ΜΕ ΟΣΑ ΛΕΝΕ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΕΞΑΤΜΗΣΑΔΕΣ. ΟΠΟΤΕ ΟΥΤΕ ΕΚΕΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ.
|