Re: βελτιωση vvti
ΛΟΙΠΟΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΕΜΕ... ΡΩΤΗΣΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΣΑΣ ΤΙΣ ΛΕΩ...
1,4 --> 1,8 ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟ... (CELICA)
ΑΛΑΖΟΥΝ ΤΑ ΕΜΒΟΛΑ ΚΑΙ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΤΟΥ 1,8
ΑΛΑΖΟΥΝ ΟΙ ΜΠΙΕΛΕΣ ΚΑΙ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΤΟΥ 1,8 ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΚΟΝΤΕΣ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΟΥ 1,4
ΑΛΑΖΕΙ Ο ΣΤΡΟΦΑΛΟΣ ΚΑΙ ΜΠΑΙΝΕΙ ΤΟΥ 1,8 Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ.
ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ... ΑΛΛΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΕΤ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΟΥΖΙΝΕΤΑ ΤΣΙΜΟΥΧΕΣ ΦΛΑΝΤΖΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΤΕΤΟΙΑ...
ΚΑΙ ΠΕΡΝΑΩ ΣΤΟ ΚΟΣΤΟΣ... ΣΤΗΝ ΤΟΥΟΤΑ ΤΑ ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΑ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ:
4 ΕΜΒΟΛΑ 1,8 = 156 ΕΥΡΩ
4 ΜΠΙΕΛΕΣ 1,8 = 380 ΕΥΡΩ
ΣΤΡΟΦΑΛΟΣ 1,8 = 763 ΕΥΡΩ
ΣΕΤ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ = 150 ΕΥΡΩ
ΤΑ ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΙΖΟΥΝ 1449 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΣΤΟΡΙΑ ΠΟΥ ΤΟ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΖΗΤΑΝΕ ΑΛΛΑ ΤΟΣΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΔΙΔΟΥΝ ΜΕΣΑ ΣΕ 8-9 ΩΡΕΣ. ΚΑΛΑ ΑΚΟΥΣΑΤΕ, ΩΡΕΣ... ΜΕΤΑ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΕΙΝΑΙ ΘΕΩΡΙΤΙΚΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΕ ΜΗΔΕΝ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΣΗ 136 ΑΛΟΓΑ... Η ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ 4ZZ-FE 1400cc.
|