Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Re: βελτιωση vvti
  #130  
Παλιά 13-01-05, 17:32
Το avatar του χρήστη toyota mania
toyota mania Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 02-01-2005
Μοντέλο: Avensis
Περιοχή: καρδίτσα
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 520
toyota mania είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: βελτιωση vvti

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από mavratza";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΣΕ ENA E11 1,4 VVTI. TO ΠΑΛΙΚΑΡΙ ΑΛΑΞΕ ΠΙΣΤΟΝΙΑ ΜΠΙΕΛΕΣ ΚΑΙ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΕΒΑΛΕ ΑΠΟ CELICA 1.8 VVTI. TO [acronym:0199e3e950="ΔΙΑΦΟΡΑ"]COROLLA[/acronym:0199e3e950] EΓΙΝΕ 1800... ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΛΑΖΕΙ ΣΤΑ ΔΥΟ ΜΟΤΕΡ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ.
Η ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑ (79mm).
ΔΙΑΔΡΟΜΗ 1,4 = 71,3mm
ΔΙΑΔΡΟΜΗ 1,8 = 91,5mm
O ΚΥΒΙΣΜΟΣ ΑΛΑΖΕΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΜΠΙΕΛΕΣ ΚΑΙ ΕΜΒΟΛΑ ΧΩΡΙΣ ΑΛΑΓΗ ΣΤΡΟΦΑΛΟΥ.
ΑΛΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥΣ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥ 1,8 ΠΟΥ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΓΑΝΤΙ ΣΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΤΟΥ 1,4.
Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ. ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Η ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΚΑΙ Η ΕΞΑΤΜΙΣΗ...
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΤΙΧΟΙΖΟΥΝ ΠΕΡΙΠΟΥ 3000 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΦΤΑΝΕΙΣ ΤΑ 136 ΑΛΟΓΑ... ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΡΟΛΟΙ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΛΑΜΠΑΚΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΤΕΤΟΙΑ...
ΜΕΤΑ ΑΝ ΘΕΣ ΒΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ ΑΠΟ ΤΟ CELICA TO 1800 ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΚΑΘΕΤΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ, ΒΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΠΕΚΙΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ CELICA 1800 ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΑΡΟΧΗ (ΠΡΟΣΟΧΗ Η ΜΠΕΚΙΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ 1600 VVTI ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΑ ΜΕ ΤΟΥ 1400...)ΕΝΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΦΙΛΤΡΟ ΚΑΙ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΣΤΑ 150 ΑΛΟΓΑ... ΜΕΤΑ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΜΑΜΑ... ΑΣΕ ΠΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ 1,4.... ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ [acronym:0199e3e950="ΔΙΑΦΟΡΑ"]COROLLA[/acronym:0199e3e950] ANTE NA TO ΠΙΑΣΕΙΣ....
Μαγος εισαι!!!!!!.Σκεφτομαι να κανω εναν 4A-FE σε 7A-FE. 4A-FE(Διαμετρος=81.0 Διαδρομη=77.0 7A-FE (Διαμετρος81.0 Διαδρομη =85.5) Τα μοτερ ειναι ιδια, τα εντοσθια αλλαζουν.Μηπως ξερεις περισσοτερα;
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
Απάντηση με παράθεση