Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Re: Πίεση Ελαστικών
  #27  
Παλιά 13-01-05, 16:25
Το avatar του χρήστη toyota mania
toyota mania Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 02-01-2005
Μοντέλο: Avensis
Περιοχή: καρδίτσα
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 520
toyota mania είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Πίεση Ελαστικών

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Ultramar";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από nicknas";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
φιλε ultramar παρατηρεις τοσο εντονη διαφορα με το αζωτο στην συμπεριφορα του αυτοκινητου???
αν ναι πες μας σε παρακαλω σε ποιες συνθηκες οδηγησης... και σε τι εξωτερικες θερμοκρασιες
επισης που βρισκεις αζωτο..??
ευχαριστω..
Φίλε nicknas η διαφορά που είδα με το άζωτο, είναι μια καλύτερη ποιότητα κύλισης του οχήματος, (είναι σαν να κυλάει πιο "γλυκά" το αμάξι) μια οικονομία καυσίμου περίπου 5% και σημαντική βελτίωση στις αντιδράσεις του τροχού στις ανωμαλίες του δρόμου. Το σημαντικότερο πλεονέκτημα του αζώτου είναι οτι παραμένει ουσιαστικά αμετάβλητο στις αλλαγές θερμοκρασίας, οπότε η πίεση παραμένει σταθερή, (με αμελητέες διακυμάνσεις) δεν έχεις απώλειες λόγω διαστολής-συστολής και μηδενίζονται η πιθανότητες έκρηξης του ελαστικού λόγω υπερθέρμανσης. Το κόστος είναι 20€ (5€ ανά τροχό) και μπορείς να το βρείς σε αρκετά βουλκανιζατέρ και βενζινάδικα.
Συμφωνο με τα παραπανω. Το προβλημα ομως ειναι πως ξερεις, αν οντως σου βαζει αζωτο ο λαστιχας;
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
Απάντηση με παράθεση