Re: Ζαντολάστιχα
Λοιπον εχουμε και λεμε.Οσον αφορα για τις απωλειες με πιο μεγαλα ζαντολαστιχα σιγουρα υπαρχουν και το εξηγω.Απο 195 σε 205 εχουμε μεγαλυτερη επιφανεια πελματος σε επαφη με το δρομο και συνεπως πιο πολλες τριβες, οπως επισης διαφορα σε τριβες εχουμε και με λαστιχα με ιδια διασταση αλλα διαφορετικο προσανατολισμο.Αλλες τριβες εχει ενα λαστιχο σπορ πχ MICHELIN PILOT SX-GT αλλες το ENERGY.Επισης το πιο φαρδη λαστιχο εχει πιο μεγαλη αεροδυναμικη αντισταση οσο ανεβαινουν το χιλιομετρα.Τριβες και αεροδυναμικη αντισταση εξηγουν τι μειωση τις τελικης αλλα και την αυξηση τις καταναλωσης.Επισης αν θυμαμε καλα απο το σχολειο περι αδρανειας για τα σωματα που περιστρεφονται οσο πιο μεγαλη ειναι η ακτινα περιστροφης τοσο πιο μεγαλη η αδρανεια. Αρα αλλη αδρανεια η 14΄ αλλη 17΄Στη F1 εχουν 13΄κατι ξερουν.Και τελος οσο αφορα το βαρος οι πιο ψαγμενοι θα ξερουν οτι εκτος του βαρους παιζει ρολλο και η κατανομη του βαρους.Αυτο για αυτους που ψαχνουν ελαφριες ζαντες.Πχ 14΄με 8 κιλα και 17 ΄με 6.5κιλα .Μπορει στη μικρη η κατανομη να ειναι τετοια ωστε τα πιο πολλα κιλα να ειναι στο κεντρο ενω στη μεγαλη στη ακρη οποτε μαγαλωνει η αδρανεια και συνεπως το το πιο "ελαφρια" παει περιπατο.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
|