Θέμα: Φρένα
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Re: Φρένα
  #11  
Παλιά 03-01-05, 17:39
Το avatar του χρήστη manos vasilakis
manos vasilakis Offline:
 
Εγγραφή: 05-12-2003
Μοντέλο: EE90 TURBO1.3
Μηνύματα: 96
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 272
manos vasilakis είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Φρένα

Να καταθεσω την γνωμη μου τα υγρα 5.1 εχουν μικροτερη διαρκεια ζωης 1 χρονο αλλα μεγαλητερο σημειο βρασμου.
Στην αγορά κυκλοφορούν τρεις τύποι υγρών φρένων: τα DOT 3, DOT 4 και DOT 5.1. Τα DOT 3 έχουν αρχίσει να μπαίνουν στο περιθώριο, καθώς όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες πλέον χρησιμοποιούν τα πιο «αξιόπιστα» DOT 4, αφού έχουν υψηλότερο σημείο βρασμού, αν και πρέπει να αντικαθίστανται κάθε 2 χρόνια. Τα εξελιγμένα DOT 5.1 βρίσκουν εφαρμογή στα αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων και στα αγωνιστικά, αλλά πρέπει να αντικαθίστανται κάθε χρόνο. Αποκλειστικά και μόνο για αγωνιστική χρήση διατίθενται και άλλα, πιο εξελιγμένα υγρά φρένων, με πολύ υψηλό σημείο βρασμού, τα οποία δεν συνιστώνται για καθημερινή χρήση, διότι περισσότερη ζημιά κάνουν παρά καλό, αν δεν αλλάζονται σε μικρά χρονικά διαστήματα.
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΗΜΕΙΟ ΒΡΑΣΜΟΥ
DOT 3 235 °C
DOT 4 269 °C
DOT 5.1 270 °C
* DOT 5 Silicone 260 °C
* Racing 295 °C
* Racing 315 °C
* DOT 4 Racing 500 °C
* Υποχρεωτικά και μόνο για αγωνιστική χρήση.

Σωληνάκια φρένων
Τα σωληνάκια φρένων αεροπορικού τύπου ή, αλλιώς, μαρκούτσια είναι κατασκευασμένα από τεφλόν και καλύπτονται, για μεγαλύτερη προστασία, από μεταλλικό περίβλημα. Παρέχουν σαφώς υψηλότερο επίπεδο ασφάλειας από τα ελαστικά, καθώς είναι σχεδόν αδύνατο να τρυπήσουν ή να σχιστούν. Παράλληλα, στην υπερβολική χρήση βοηθούν τα φρένα να μη χάσουν την ικανότητά τους, αφού δεν διαστέλλονται. Έτσι, η πίεση στο κύκλωμα παραμένει όσο το δυνατόν σταθερή, σε αντίθεση με τα ελαστικά μαρκούτσια που, όταν ζεσταθούν τα υγρά, μαλακώνουν και διαστέλλονται μειώνοντας την πίεση στα υλικά τριβής.
Απάντηση με παράθεση