Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Re: Κοφτης Και Μετατοπιση του...
  #6  
Παλιά 24-12-04, 10:47
g6 Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 29-12-2003
Μηνύματα: 304
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 293
g6 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Κοφτης Και Μετατοπιση του...

Αν ενα μοτερ εχει να δωσει κατι τοτε εχει νοημα να ανεβασεις τον κοφτη. Σε διαφορετική περίπτωση το μονο που καταφέρνεις είναι να επιταχύνεις την εμφάνιση φθοράς του. Περιφερειακες αλλαγές τύπου φίλτρο εξάτμιση δεν μετατοπίζουν το φάσμα απόδοσης και αρα δεν απαιτούν μετατόπιση του κόφτη. Σε περίπτωση τοποθέτησης εκκεντροφόρων ή αλλαγής χρονισμού αλλαζουν οι καμπύλες απόδοσης του κινητηρα συνηθως προς τα πανω και αρα χρειαζεται και μετατοπση του κοφτη στροφων. Σε καμια περιπτωση ομως δεν μετατοπιζουμε τον κοφτη χωρις να εχει προηγηθει έλεγχος του μειγματος γιατι υπάρχει κίνδυνος να σπασουμε ο μοτερ. Η μετατοπιση καλό ειναι να συνδιαζεται με την ταυτοχρονη χρηση παραλληλου εγκεφαλου για την ευρυθμη και αξιοπιστη λειτουργια του μοτερ και καλό ειναι να μην ανεβαζουμε πανω απο 400 με 500 στροφες. Για περισσοτερο ανεβασμα απαιτείται νεο ζύγισμα του μοτέρ προς αποφυγη δυσαρεστων εκπληξεων.
Απάντηση με παράθεση