Re: Κοφτης Και Μετατοπιση του...
το 20v μου εχει κοφτη στις 7800 και μεγιστη ιπποδυναμη στις 7500 βαση καμπυλης στο δυναμομετρο. πιστευω οτι τουλαχιστον με την πρωτη ταχυτητα χρειαζομαι 8000-8200 γιατι με το που ξεκιναω μπαινει ηδη κοφτη σπινιαριστο πριν παρει το φορτιο του αυτοκινητου. οταν καταλαβαινω οτι πηρε το φορτιο του (πεταγμα-τιναγμα) τοτε βαζω δευτερη. αν ομως ανεβαζε παραπανω η πρωτη οταν θα αλαζα σε δευτερη ταχυτητα θα επεφτα πιστευω σε καλυτερο φασμα ροπης. η αν κανω κοντρα θα πρεπει να μην σπινιαρω. αλλα μ αρεσει να τ ακουω που λεει και στο seat ibiza η διαφημιση. Μ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ Τ ΑΚΟΥΩΩ tongue ειχα ακουσει για εναν αντικοφτη κοντερ που τυχαινει να σου δωσει και καμια 200-300ρια στροφες στο μοτερ παραπανω. γνωριζει κανενας τιποτα? ηδη θελω να ανεβασω το οριο στροφων μου και ασ χαλασει
__________________
|