Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από nicknas";p="
φιλε Ultramar.....sorry...αλλα ενθουσιαστηκα απο την απαντηση σου....
πρωτον μου κεντρισες το ενδιαφερον στο θεμα της οικονομιας καυσιμου..ομολογω οτι ειναι πολυ καλο για να ειναι αληθινο ( ειδικα για εμενα που εχω βενζινες ανω των 150 ευροπουλων τον μηνα). Πως δικαιολογειται η μειωση στην καταναλωση βενζινησ..???
δευτερον κεντρισες αλλο ενα ευαισθητο σημειο μου αυτο της μειωσης των κραδασμων..Τοσο αξιοπροσεχτη η διαφορα στην ολισθηση και στους κραδασμους ?
τριτη και χαζη ερωτηση αλλα αν δεν στην κανω θα σκασω. Παω στο βενζιαδικο βαζω το αζωτο ολα καλα μεχρι τωρα. Οταν καποια στιγμη θελω να τσεκαρω την πιεση των ελαστικων πως την ελεγχω ?
EYXAΡΙΣΤΩ και περιμενω τα φωτα σου...
|
Φίλε nicknas δεν είμαι κανένας φωστήρας

απλά ενημερώνω με βάση προσωπικές εμπειρίες. Εκτιμώ οτι η μείωση στην κατανάλωση έχει άμεση σχέση με τη μείωση της αντίστασης κύλισης του οχήματος και αφού οι αεροδυναμικές αντιστάσεις παραμένουν ίδιες, άρα έχει να κάνει με την τριβή των ελαστικών. Σημείωνω επίσης οτι οι μετρήσεις έγιναν σε σχετικά όμοιες καιρικές συνθήκες με ίδιο φορτίο στο αμάξωμα (και καυσίμου) και κάνωντας ακριβώς της ίδιες αποστάσεις με σχετικά ίδιο ρυθμό περιστροφής του κινητήρα (εαν με παρακολουθούσε κανένας σε όλη τη διάρκεια του τεστ θα με θεωρούσε σίγουρα για δέσιμο 8) ). Όσο για τους κραδασμούς απλά σου λέω ότι γνωρίζοντας τη συμπεριφορά του αμαξιού, παρατήρησα να χτυπάει λιγότερο στις ίδιες λακούβες με ίδια χ.α.ω. Όταν βάλεις άζωτο δεν αλλάζει κάτι στον τρόπο μέτρησης της πίεσης. Σου προτίνω να ελέγχεις την πίεση σε βουλκανιζατέρ, γιατί εκεί έχουν πιο ακριβή μηχανήματα (με λιγότερο σφάλμα). Και δεν υπάρχουν χαζές ερωτήσεις, μόνο χαζοί άνθρωποι που νομίζουν οτι τα ξέρουν όλα...
Υ.Γ. Εάν βάλεις άζωτο μην αρχίσεις να οδηγάς με το πόδι στη μοκέτα...

Δε θα παρατηρήσεις
καμία μείωση στη κατανάλωση...
