Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από xenos";p="
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από turbakias!!!";p="
εγω στον γιωργο του το ειπα οτι το μοτερ δεν επρεπε να το πουλησει γιατι το σκοτωνε με τοσα λιγα λεφτα που το εδινε! και το λαδι που πετουσε τι να λεει που πετουσε? το 100% των τουρμπατων σταρλετ πεταει λιγο καπνιλα! το μοτερ ηταν διαμτνι σκεφτομουν να το παρω εγο να το εχω για καβατζα! δεν παιζονταν!!
|
Παράθεση:
Αφού ολοκληρώθηκε η εξάτμιση και οι σωληνώσεις του intercooler, βγάλαμε επιτέλους το auto για δοκιμή! Το αμάξι πήγαινε καλά αλλά δεν σκότωνε. Δούλευε με 0.6 bar. Μετράμε συμπίεση και ανακαλύπτουμε τον 4ο κύλινδρο off... οι άλλοι έβγαζαν κάπου 170psi και αυτός κάπου 50
Τέλος πάντων, συνεχίσαμε τις δοκιμές (δοκιμές όχι σπασίματα), θερμοκρασίες κομπλέ, καπνός όταν έμενε ρελαντί για ωρίτσα, ώσπου μετά από καμιά 60ριά χλμ:
Ανεβαίνω την Βουλιαγμένης προχθές το βράδυ προς τα πάνω με 5η και κάνα 2χίλιαρο στροφές... ακούω ένα ντακ, συμπλέκτη αμέσως και δεξιά... Το μοτέρ σβηστό, μια μιζιά γυρνάει μια δυό στροφές και κόκκαλο. Μίζα πάλι και τίποτα. Κόκκαλο το μοτέρ.
Η νεκροψία έδειξε σπασμένο πιστόνι ...
Unique δεν ήσουν και τόσο άτυχος που σε πρόλαβα τελικά!!!!!
|

|
με 0.6 μην περιμενεις να σκοτωνει αφου ουτε η μαμα πιεση δεν ειναι 0.6 σηκωσε το στο 1μπαρ στα8ερο ομως και τα ξαναλεμε αν σκωτωνει η οχι θα βλεπεις και να σπινιαρει και λιγο η 3η με 16αρες ζαντες!Εγω το ειχα δει και το αμαξι πηγαινε του σκωτομου σε εσενα δεν ξερω τι αλλαξε!