Θέμα: TS FORUM
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Re: TS FORUM
  #294  
Παλιά 14-10-04, 15:38
Το avatar του χρήστη Meleths
Meleths Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 26-01-2004
Μηνύματα: 106
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 271
Meleths είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: TS FORUM

Φιλε leon74

"Προσπαθεί να βάλει περισσότερο οξυγόνο, άρα και καύσιμο, άρα και κατανάλωση αλλά χωρίς να μπορεί να το κάνει σε όλο το πεδίο στροφών"

σε αυτο το σχολιο σου αναφερομαι παραπανω οταν μιλαω για μεταβλητες γεωμετριες και lag

Στο θεμα των ατμοφσαιρικων κινητητρων η θερμοδυναμικη αποδοση λογω της μειωσης των pumping losses δεν ειναι απορια μονο του μεταβλητου lift αλλα και της αλλαγης χρονισμου των εκκεντροφορων οι οποιοι παρεχουν μεγαλυτερο overlap εχουν μεγαλυτερη διαρκεια (κυριως ο εκκεντροφορος εισαγωγης) για να εκμεταλευθουν την κεκτημενη αδρανεια του εισερχομενου αερα-μιγματος και σε συνδιασμο με τον συντονισμο εισαγωγης εξαγωγης επιτυνχανουν την καλυτερη δυνατη πληρωση του θαλαμου καυσης.

μαλιστα σε κινητηρες F1 οι εκκεντροφοροι εισαγωγης παραμενουν ανοιχτοι ακομα και μετα την αναφλεξη..και οσο και αν φενεται περιεργο φρεσκο μιγμα συνεχιζει να μπαινει στον θαλαμο.


Τα turbo μοτερ βενζινης επανερχονται με τους νεους κινητηρες αμεσου ψεκασμου και θα το δειτε μεσα σε λιγα χρονια....

"Γιατί τα turbo στα βενζινοκίνητα εξαφανίζονται?"

Εξαφανιστικαν κυριως λογω καυσαεριων.


"Διότι ένα από τα κακά χαρακτηριστικά του τούρμπο είναι ότι αυξάνει σημαντικά την πίεση ΠΡΙΝ την έναυση στον κύλινδρο με αποτέλεσμα κίνδυνο αυτανάφλεξης! "

Το θεμα προαναφλεξης δεν ειναι καν προβλημα διοτι ενα μοτερ με υπερτροφοδοτη εχει τελειως διαφορετικα χαρακτηριστικα απο ενα ατμοσφαιρικο τοσο σχεδιαστικα (με βασικο την συμπιεση.... ) οσο και στην χαρτογραφηση.

Επισης μιλαμε παντα για μοτερ παραγωγης οπου η αχιοπιστια και η ομαλη λειτουργια ειναι πρωταρχηκοι παραγοντες οποτε θεμα υψηλης υπερπληρωσης δεν τιθεται καν ολα τα εργοστασιακα δουλευουν συνηθως 0.6-0.8 bar maximum 1 bar συνεχες οχι overboost.


Η Mercedes Benz οντως εχαφανιζει τους compressors διοτι τους αντικαθηστα με turbochargers και στους βενζινοκινητηρες μιας και η λειτουργεια τους ειναι πλεον παραπλησια με των compressor χωρις lag και οπως ειναι γνωστο δεν αποροφουν εργο απο το μοτερ οπως κανει ο compressor. Ολες αυτες οι πληροφοριες προερχονται απο εγκυρα αρθρα και επιστημονικες ανακοινωσεις.


"Στο diesel δεν είναι πρόβλημα λόγω της αντοχής του πετρελαίου στην αυτανάφλεξη."


μα η αρχη καυσης του diesel προυποθετει υψηλη συμπιεση του καυσιμου


Ολα τα παραπανω τα παραθετω με φιλικο υφος φια να μην υπαρξει καποια παρεξηγηση

Φιλικα
Μελετης[/quote]
__________________
"9000 rpm is not enough..."